افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

پشتیبانی شبکه Tron به MyTonWallet اضافه شده است

  • کد خبر : 374357
پشتیبانی شبکه Tron به MyTonWallet اضافه شده است

MyTonWallet، یکی از کیف پول‌های غیرقانونی اکوسیستم تن شبکه Tron و توکن های TRC-20 آغاز شد به گزارش اسمارتک نیوز و بر اساس اطلاع دهید تیم توسعه این کیف پول غیر حافظ که در کانال تلگرام My Tone Wallet منتشر شده، اعلام کرده است که قصد دارد از چندین بلاک چین مختلف پشتیبانی کند. به […]

MyTonWallet، یکی از کیف پول‌های غیرقانونی اکوسیستم تن شبکه Tron و توکن های TRC-20 آغاز شد

به گزارش اسمارتک نیوز و بر اساس اطلاع دهید تیم توسعه این کیف پول غیر حافظ که در کانال تلگرام My Tone Wallet منتشر شده، اعلام کرده است که قصد دارد از چندین بلاک چین مختلف پشتیبانی کند. به همین منظور پشتیبانی از شبکه ترون و توکن های TRC-20 در کیف پول MyTonVolt آغاز شده است و هم اکنون کاربران می توانند از توکن های این شبکه و حتی استفاده کنند. TRC-20 تاتار در این کیف پول مدیریت کنید

طبق گفته تیم توسعه MyTonWallet، این اولین کیف پول در اکوسیستم TON است که از دارایی های مبتنی بر بلاک چین TRON پشتیبانی می کند.

طبق این اطلاعیه، کاربران کیف پول TrustVault می توانند به سادگی با وارد کردن عبارت بازیابی خود در کیف پول، به دارایی های مبتنی بر Tron خود در MyVoltTron دسترسی پیدا کنند.

سنگ بنای تعامل بیشتر

این تیم معتقد است که این حرکت سنگ بنای تعامل بیشتر را ایجاد می کند. الکساندر زینچوک، بنیانگذار MyTonWallet، می گوید که توانایی مدیریت دارایی ها در بلاک چین های مختلف برای کاربران بسیار مهم است.

وی در این زمینه می گوید:

مدیریت دارایی ها در چندین بلاک چین برای کاربران بسیار مهم است و این پشتیبانی تازه شروع کار است.

به گفته زینچوک، چنین حرکتی منجر به پذیرش بهتر اکوسیستم TON می شود:

با ادغام با سایر شبکه های بزرگ مانند Tron، قصد داریم پلی بین این اکوسیستم ها ایجاد کنیم و TUN را به مخاطبان بیشتری معرفی کنیم که منجر به پذیرش و دسترسی بیشتر خواهد شد.

توسعه دهندگان MyToon Wallet همچنین اعلام کرده اند که می خواهند در آینده از شبکه های بلاک چین بیشتری پشتیبانی کنند، از جمله BNB Smart China، Solana و Ethereum نیز پشتیبانی کند

اعلامیه جدید MyToonWallet در حالی منتشر می شود که جامعه رمزارز به دنبال قابلیت همکاری بیشتر با بلاک چین است. در ماه آگوست، ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، در مورد قابلیت همکاری بلاک چین ها صحبت کرد و پیشنهاداتی را برای حل مشکلات قابلیت همکاری بلاک چین اتریوم به اشتراک گذاشت. در آن زمان، او خاطرنشان کرد که راه حل های این چالش ها ممکن است خیلی زود کاربران را شگفت زده کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-24 21:00:14

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.