افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

پشتیبانی تلگرام از تتر؛ الان می‌ از طریق چت تلگرام تترتوان کرد

  • کد خبر : 17016
پشتیبانی تلگرام از تتر؛  الان می‌ از طریق چت تلگرام تترتوان کرد

پیامرسان تلگرام از اضافه شدن ارز دیجیتال تتر (USDT) به ربات wallet@ و امکان خرید و فروش این استیبل کوین در این شبکه اجتماعی خبر داد. کاربران تلگرام از حالا می‌توانند استیبل کوین تتر را در چت‌های خود برای ارسال ارسال کنند. به گزارش کوین دسک، تلگرام روز گذشته در ایمیلی که به دست کوین […]

پیامرسان تلگرام از اضافه شدن ارز دیجیتال تتر (USDT) به ربات wallet@ و امکان خرید و فروش این استیبل کوین در این شبکه اجتماعی خبر داد. کاربران تلگرام از حالا می‌توانند استیبل کوین تتر را در چت‌های خود برای ارسال ارسال کنند.

به گزارش کوین دسک، تلگرام روز گذشته در ایمیلی که به دست کوین دسک اعلام کرد، با هدف گسترش امکانات این شبکه اجتماعی در خرید و فروش ارزهای دیجیتال، تتر را به ربات wallet@ اضافه کرده است.

اضافه کردن پرداخت‌های رمزارزی به پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام است که روی کاغذ، امکان انتقال ارزهای دیجیتال را به آسانی ارسال یک متن و یا یک عکس ارائه می‌کند، پیشرفتی بزرگ در گسترش پذیرش این صنعت به شماره می‌رود.

آوریل سال گذشته (فروردین ۱۴۰۱)، تلگرام بیت کوین و تن کوین (TON) را به کیف پول بازار اضافه کرد و امکان ارسال ارز دیجیتال TON در چت‌های شخصی را برای کاربران فراهم کرد.

استیبل کوین‌ها به دلیل نداشتن نوسانات قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، به جدا نشدنی بازار کرپتو تبدیل می‌شوند و بسیاری از کاربران را برای کاربران فراهم می‌کنند. در حقیقت، سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از استیبل کوین‌ها و بدون خطر داشتن ارزشی که دارند، پول خود را در قالب استیبل کوین در بازار کریپتو نگه دارند. بنابراین، پشتیبانی از تلگرام از استیبل کوین تتر مهمی برای سرویس کریپتو اضافه می شود این پیامرسان می شود.

ورود تلگرام به دنیای رمزارزها به چند سال قبل و توسعه پروژه بلوکچینی اوپن نتورک (TON) بازمی‌‌گردد. با این حال، فعالیت‌های تلگرام برای توسعه این شبکه بلوک‌چینی در سال ۲۰۲۰ و به دلیل شکایت کمیسیون بورس از این پیامرسان ارسال شد. با این حال، توسعه بلوکچین اوپن تورک توسط سایر توسعه‌دهندگان و اعضای جامعه تحت عنوان بنیاد تن ادامه یافت و این پروژه رسما راه‌اندازی شد.

علیرغم فعالیت تلگرام مستقیما در توسعه بلوکچین اوپن نتورک مشارکت ندارد، به طور فعال در پذیرش این شبکه می‌کند. چند ماه پیش، تلگرام پلتفرم فرگمنت (Fragment) را در بستر شبکه بلوکچینی اوپن شبکه راه‌اندازی کرد که در آن کاربران می‌توانند شماره‌های مجازی و یوزنیم‌های مختلف را انجام دهند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-23 16:02:36

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.