افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

پس از کاهش فروش در چین، سهام تسلا سقوط کرد

  • کد خبر : 222894
پس از کاهش فروش در چین، سهام تسلا سقوط کرد

بر اساس گزارش های بازار، پس از کاهش فروش این شرکت در بازار چین در ماه فوریه، سهام تسلا بیش از 7 درصد کاهش یافت. کاهش فروش در چین، بازار کلیدی تسلا، به چشم انداز تحویل جهانی این خودروساز آمریکایی ضربه زده است زیرا این سازنده خودروهای الکتریکی با کاهش تقاضا و افزایش رقابت به […]

بر اساس گزارش های بازار، پس از کاهش فروش این شرکت در بازار چین در ماه فوریه، سهام تسلا بیش از 7 درصد کاهش یافت. کاهش فروش در چین، بازار کلیدی تسلا، به چشم انداز تحویل جهانی این خودروساز آمریکایی ضربه زده است زیرا این سازنده خودروهای الکتریکی با کاهش تقاضا و افزایش رقابت به دلیل کمبود خودروهای قدیمی و ارزان قیمت دست و پنجه نرم می کند. خطوط تولید شما تحت فشار هستند.

به گزارش رویترز، بر اساس داده های انجمن خودروهای مسافری چین، تسلا موتورز بیش از 60000 خودروی ساخت چین در فوریه فروخت که 19 درصد کاهش نسبت به سال گذشته و پایین ترین حجم فروش از دسامبر 2022 نشان می دهد. کارخانه تسلا در شانگهای مدل Y و تولید می کند. خودروهای برقی مدل 3 برای بازار محلی، اروپا و سایر کشورها، و بیش از نیمی از تحویل‌های جهانی تسلا در سال گذشته را به خود اختصاص دادند.

سهام تسلا دیروز 7.2 درصد کاهش یافت و به 188.14 دلار رسید که از ابتدای سال حدود 24 درصد کاهش داشت. تعطیلات سال نو قمری چین در ماه فوریه فعالیت خرید خودرو در این کشور را کند کرد و تلاش‌های تسلا برای ارائه مجموعه‌ای از کاهش قیمت‌ها و مشوق‌ها برای جلوگیری از کاهش تقاضا و افزایش رقابت از سوی رقبای چینی بی‌فایده بوده است. هفته گذشته، تسلا از مشوق های جدید، از جمله یارانه بیمه، برای جلب نظر مصرف کنندگان در چین، بزرگترین بازار خودروی جهان، رونمایی کرد.

لازم به ذکر است که بی وای دی، سازنده خودروهای برقی چینی، نسخه جدیدی از خودروی پرفروش خود را با قیمتی کمتر از قیمت نهایی مدل قبلی خود روانه بازار کرد و جنگ قیمت را با رقبای خود تشدید کرد. البته BYD نیز در ماه فوریه نسبت به سال قبل از آن 37 درصد کاهش فروش داشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.