افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پس از کارت قرمز جنجالی؛ عراقی ها خواهان اخراج فغانی از فیفا و AFC هستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 191099
پس از کارت قرمز جنجالی؛  عراقی ها خواهان اخراج فغانی از فیفا و AFC هستند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال عراق و اردن در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2023 دوشنبه هفته گذشته از ساعت 15 از ساعت 15 با قضاوت علیرضا فغانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با اردن به پایان رسید. برنده 3 بر 2. تمام شد. در دقیقه 76 […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال عراق و اردن در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2023 دوشنبه هفته گذشته از ساعت 15 از ساعت 15 با قضاوت علیرضا فغانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با اردن به پایان رسید. برنده 3 بر 2. تمام شد.

در دقیقه 76 این دیدار پس از به ثمر رساندن گل دوم عراق توسط ایمن حسین، علیرضا فغانی به دلیل شادی جنجالی در دیدار مقابل هواداران اردنی کارت زرد دوم را به وی نشان داد و حسین از زمین مسابقه اخراج شد. پس از پایان این دیدار که با حذف تیم عراق همراه بود، هواداران فوتبال عراق در فضای مجازی از علیرضا فغانی به دلیل اخراج ایمن حسین انتقاد کردند.

در همین حال، سایت «تغییر» مدعی شد که هواداران فوتبال عراق با ارسال طوماری به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC به دنبال امضای طوماری برای تعلیق علیرضا فغانی به عنوان قاضی هستند. در بیانیه هواداران عراقی آمده است: از نتیجه بازی با اردن بسیار ناراحت هستیم، اخراج ایمن حسین توسط علیرضا فغانی ناعادلانه و جنجالی بود، در حالی که بازیکنان اردنی پس از زدن گل اول همین کار را کردند.

داور باید در بازی بی طرف باشد اما فغانی با تصمیم خود تناقض هایی ایجاد کرد. نه تنها ما (متعصبان عراقی)، بلکه بسیاری از کارشناسان تصمیم فغانی را اشتباه می دانیم. ما از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهیم فغانی را به عنوان داور بازی تعلیق کنند تا بررسی‌های کامل درباره این مسابقه انجام شود.

لازم به ذکر است پیش از این فدراسیون فوتبال عراق از نحوه قضاوت این داور فغانی به AFC شکایت کرده بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.