افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
8

پس از تشخیص سرطان، ریچارد هالیدی از MLW یک هدف دارد

  • کد خبر : 4007
پس از تشخیص سرطان، ریچارد هالیدی از MLW یک هدف دارد

من نمی توانم به بازگشتم فکر نکنم. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. ریچارد هالیدی از اواخر ژوئن به رینگ کشتی نرفته است. از آن زمان، او با حریفی بسیار متفاوت کشتی گرفت: لنفوم هوچکین. هالیدی که نام اصلی او جو زیمباردی است، می گوید: «این یک گردباد بود. هرگز […]



من نمی توانم به بازگشتم فکر نکنم.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

ریچارد هالیدی از اواخر ژوئن به رینگ کشتی نرفته است. از آن زمان، او با حریفی بسیار متفاوت کشتی گرفت: لنفوم هوچکین.

هالیدی که نام اصلی او جو زیمباردی است، می گوید: «این یک گردباد بود. هرگز انتظار ندارید این اتفاق برای شما بیفتد. من به سلامتی خود افتخار می کردم، بنابراین دریافت چنین خبری بسیار تکان دهنده بود.

هالیدی در ماه ژوئن شروع به تجربه یک دوره بد تعریق شبانه کرد، زمانی که تمرکز او تنها بر روی مسابقه Falls Count Anywhere مقابل قهرمان MLW الکساندر همرستون بود. رابطه بین بهترین دوستان سابق زمانی که هالیدی Hammerstone را گذاشت، از بین رفت و مسابقه آنها در سالن Melrose Ballroom در کوئینز نتیجه این زاویه بود.

هالیدی تنها 30 سال داشت که در نقش خود به عنوان یک پاشنه شکوفا می شد، تبلیغات جذاب را قطع می کرد و از صحبت های خود در رینگ حمایت می کرد. این دشمنی در MLW که یک پل روما امروزی است (به ویژه از آنجایی که او زیر نظر رم آموزش می‌دید مناسب است)، نشان دهنده آغاز ظهور هالیدی به عنوان یک پاشنه بالا بود.

اما این برنامه ها به طور ناگهانی متوقف شد.

هالیدی می‌گوید: «زمانی که در ماه ژوئن با همر کشتی گرفتم، از Dayquil استفاده می‌کردم تا هر روز از آن عبور کنم. من به هل دادن و هل دادن ادامه دادم، اما احساس ناراحتی کردم. در آن زمان، من تازه از کالیفرنیا به خانه رسیده بودم. تمام مدتی که آنجا بودم، یخ می زدم. وقتی بعد از یک ماه رفتم سفید کم رنگ بودم.»

در ابتدا، تصور غالب این بود که او به نوعی ویروس یا حشره معده مبتلا شده است. هنگامی که او مسابقه خود را مقابل همرستون تمام کرد، وضعیت او همچنان رو به کاهش بود.

سرگیجه‌های شدید در ماه ژوئیه وارد شد و باعث مراجعه به اورژانس شد. آهن و هموگلوبین او به طور خطرناکی پایین بود و پزشکان فکر می کردند که او کم خون است.

هالیدی می‌گوید: «من برای مقابله با آن، قرص‌های آهن مصرف می‌کردم، اما سطوحم همچنان پایین می‌آمد. آنها بررسی کردند که آیا من خونریزی داخلی دارم، که من نداشتم، و سپس آزمایشات و اسکن بدن من را برای یک مورد احتمالی لنفوم در ماه سپتامبر انجام دادند. آن آزمایشات تایید کرد که این لنفوم هوچکین است.

در یک اتاق استریل در مرکز پزشکی سنت وینسنت در بریجپورت، کانن، هالیدی – که مادرش را با بلندگوی تلفن همراه داشت – به او گوش داد که دکترش به او اطلاع داد که او سرطان دارد.

هالیدی می‌گوید: «زمین ویران‌کننده و ویران‌کننده بود. اما من همان موقع می دانستم که باید طرز فکرم را تغییر دهم. ذهن به بدن نیرو می دهد، بنابراین من نیاز داشتم که مثبت بمانم. دکترم به من اطمینان داد که می‌توانم این را شکست دهم و معتقدم که این را شکست خواهم داد.»

برای کسانی که با شجاعت هالیدی در رینگ آشنا هستند، به سختی تعجب آور است که او درخواست کرد بلافاصله شیمی درمانی را در همان بحث با پزشکش که تشخیصش را فهمید، شروع کند. و دیدگاه پرخاشگرانه او با اطلاع از تشخیص لنفوم مرحله 4 تغییر نکرد.

“برنامه من این است که به لنفوم نبازم. هالیدی که در نیمه راه 12 دوره شیمی درمانی خود را سپری کرده است، می گوید: «برنامه من الهام بخشیدن به مردم است. من از این وضعیت قوی‌تر بیرون می‌آیم و به مردم اجازه می‌دهم بدانند که می‌توانند آن را نیز شکست دهند.»

هالیدی تمام تلاش خود را برای حفظ اندام خود می کند. او ورزش می کند و پیاده روی های طولانی به شکل جدید مورد علاقه او از تمرینات هوازی تبدیل شده است. با قوی‌تر شدن و توانایی بیشتر در ایجاد استقامت و فعالیت بدنی، این وضعیت تغییر خواهد کرد. و او یک سلاح مخفی دارد که به ریکاوری او در کشتی حرفه ای کمک می کند.

فکر بازگشت به رینگ و از سرگیری کار زندگی او الهام فوری است. بازگشت حرفه ای کشتی به طور مداوم در ذهن هالیدی است، که نشانه ای از پیشرفت او است.

هالیدی می‌گوید: «در ابتدا برای مدت کوتاهی آنقدر مشغول درمان بودم که احساس می‌کردم آنقدر از کشتی دور شده بودم. حتی تماشای آن سخت بود، چون می‌دانستم که از من جدا شده است. حالا دیگر نمی توانم به بازگشتم فکر نکنم.

خارج از خانواده ام، کشتی مهمترین چیز در زندگی من است. آنقدر ناراحت بودم که از من گرفته شد. اکنون من برای آینده بسیار هیجان زده هستم.»

هالیدی هر روز بازگشت خود را ترسیم می کند. این یک نور درخشان برای او است که در میان مشکلات شیمی درمانی امیدی بی وقفه ایجاد می کند.

هالیدی می گوید: «من هر روز به بازگشتم فکر می کنم. اگر بگویم این کار را نکردم، دروغ می گویم. اما این یک فرآیند است. می دانم که مراحل بیشتری بعد از شیمی درمانی وجود دارد. از نظر ذهنی، در حال حاضر، من آماده هستم. از نظر فیزیکی، می دانم که مدتی طول می کشد. اما باز خواهم گشت.»

سرطان حریفی است که برخلاف هالیدی قبلاً با آن روبرو شده است، اما زمان او در کشتی حرفه ای به او آموخت که قهرمان همیشه بر پاشنه غلبه می کند. تنها هدف او این است که به نقطه عطف بعدی خود برسد، یعنی زمانی که می‌تواند پس از آخرین درمانش عاری از سرطان اعلام شود – و سپس زنگ جشن را برای بزرگداشت این مناسبت به صدا درآورد.

هالیدی می‌گوید: «وقتی زنگ را به صدا در می‌آورم، آنقدر برنامه‌ریزی می‌کنم که این کار را انجام دهم که آن را بشکنم. “من خوشحال خواهم شد که یک مورد جدید برای آنها بخرم.”

هالیدی با رویاهای یک زندگی طولانی و جاه طلبی بی پایان او تقویت می شود. او که سرشار از روحیه جنگندگی است، به خاطر قدرتی که برای شکست دادن چنین بیماری وحشتناکی دارد، سپاسگزار است.

هالیدی می گوید: «این روند تا زمانی کار می کند که مثبت بمانید. “و من آن را شکست خواهم داد.”

جاستین باراسو را می توان در این آدرس دریافت کرد [email protected]. او را در توییتر دنبال کنید @جاستین باراسو.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=4007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.