افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

پسر 7 ساله 2 هفته را در کابوس سردابه تاریک گذراند! / پسر را با شمش طلا معاوضه کردند؟!

  • کد خبر : 411985
پسر 7 ساله 2 هفته را در کابوس سردابه تاریک گذراند! / پسر را با شمش طلا معاوضه کردند؟!

به گزارش رکنا، 28 اسفند امسال مردی فرزندانش را از مدرسه به خانه برد. سرنشینان پژو در مسیر اقدام به گروگان گرفتن فرزندان خود کردند و تصادفی شبیه سازی شده را رقم زدند. پدر با آدم ربایان درگیر شد که در نهایت پسر هفت ساله اش را ربود. پس از این ماجرا پدر به کلانتری […]

به گزارش رکنا، 28 اسفند امسال مردی فرزندانش را از مدرسه به خانه برد. سرنشینان پژو در مسیر اقدام به گروگان گرفتن فرزندان خود کردند و تصادفی شبیه سازی شده را رقم زدند.

پدر با آدم ربایان درگیر شد که در نهایت پسر هفت ساله اش را ربود. پس از این ماجرا پدر به کلانتری مراجعه و شکایتی را مطرح کرد و تحقیقات کارآگاهان با نظارت معاون بازپرس دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد. از سوی دیگر آدم ربایان با پدر پسر بچه تماس گرفتند و برای آزادی گروگان کوچک هفت میلیارد تومان طلب کردند.

آنها معادل این پول را در شمش و سکه طلا می خواستند و در این شرایط ماموران از پدر گروگان خواستند تا با آدم ربایان قرار ملاقات بگذارد. اگرچه آدم ربایان به بهانه دریافت پول و آزادی کودک 8 بار با پدر گروگان در مناطق مختلف تهران ملاقات کردند، اما در جلسات حاضر نشدند و به نظر می رسید متوجه شده بودند که پلیس در این آدم ربایی دست داشته است.

تحقیق در این مورد گروگان این نشان می دهد که یکی از یاران پدر گروگان با او اختلاف پیدا کرده و پسرش را برای انتقام به گروگان گرفته است.

در ادامه جست و جوها مشخص شد آدم ربایان کودک را به یکی از شهرهای جنوب شرق کشور برده اند و جست و جو برای شناسایی مخفیگاه وی و آزادی گروگان کوچک ادامه داشت تا اینکه آدم ربایان با خانواده تماس گرفتند. گروگان کوچک دوباره وارد شد و پسرش را تهدید کرد که در صورت اطلاع پلیس، او را خواهد کشت. آنها از خانواده پسر خواستند برای تحویل پول به یکی از شهرهای جنوب شرق کشور رفته و پسرشان را تحویل بگیرند.

گرچه آدم ربایان از خانواده پسر خواستند پلیس را در جریان نگذارند، اما همه اتفاقات را به ماموران گفتند و طبق آموزش پلیس به بهانه تحویل پول راهی شهر مورد نظر شدند.

ربایندگان بامداد روز شنبه ۱۴ آبان با حضور در محل ملاقات با خانواده گروگان متوجه شدند که پلیس مخفیانه منطقه را زیر نظر گرفته و اطراف آن را محاصره کرده است. با دیدن او فرار کردند و بچه را رها کردند و بدون گرفتن پول فرار کردند. به این ترتیب پسر هفت ساله پس از دو هفته اسارت به آغوش خانواده بازگشت.

او گفت در این دو هفته چشمانش بسته بود و آدم ربایان او را به خانه های مختلف بردند. به او هم غذا دادند و به او آسیبی نرساندند. به نظر می رسید هدف آنها رسیدن به هفت میلیارد تومان پول بوده که احتمالاً به دلیل اختلاف مالی آدم ربا با پدر کودک است. با این حال تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان برای مشخص شدن انگیزه اصلی آنها ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.