افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

پسر عاشق پیشه کمر نامزدش را با قمه شکست / برادرانش مرا زده بودند، عصبانی شدم! + حکم دادگاه

  • کد خبر : 365323
پسر عاشق پیشه کمر نامزدش را با قمه شکست / برادرانش مرا زده بودند، عصبانی شدم! + حکم دادگاه

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اسفند ماه سال 1401 با انتقال جسد خونین دختری 30 ساله به نام شقایق به بیمارستانی در کرج آغاز شد. وی که از ناحیه کمر به شدت مجروح شده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت اما پزشکان اعلام کردند که نخاع وی بر اثر ضربه قمه آسیب […]

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اسفند ماه سال 1401 با انتقال جسد خونین دختری 30 ساله به نام شقایق به بیمارستانی در کرج آغاز شد. وی که از ناحیه کمر به شدت مجروح شده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت اما پزشکان اعلام کردند که نخاع وی بر اثر ضربه قمه آسیب دیده و پاهایش فلج شده است.

برادران شقایق از نامزد خواهرشان به نام پرهام شکایت کردند و گفتند او درگیری خونین او به خواهرش آسیب رساند.

یکی از آنها گفت: خواهرم و پرهام چند وقت پیش نامزد بودند اما همچنان اختلاف نظر داشتند. خواهر ما دیگر حاضر به ازدواج با پرهام نبود. برای همین با ماشینش به ماشین خواهرمان زد و وقتی از ماشین پیاده شد با قمه به او حمله کرد. نخاع خواهرم آسیب دیده و روی ویلچر نشسته است. به همین دلیل از او شکایت می کنیم.

با این شکایت مرد خشن شناسایی و دستگیر شد و به حمله خونین به نامزدش اعتراف کرد.

وی به بازسازی صحنه جنایت پرداخت و با صدور کیفرخواست پرونده اش به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. قرار بود پرهام محاکمه شود، اما بنا به دلایلی به دادگاه معرفی نشد و برای سومین بار قضات دادگاه پنجم تصمیم گرفتند او را از طریق ویدئو کنفرانس محاکمه کنند تا به تاخیر نیفتد.

از آنجا که او و وکیلش و همچنین شاکی پرونده این موضوع را پذیرفتند، پرهام از راه دور محاکمه شد.

در این جلسه که شقایق در دادگاه حضور داشت، خواستار اشد مجازات برای پرهام شد.

سپس متهم که در زندان بود از طریق ویدئو کنفرانس از خود دفاع کرد.

در دادگاه چه گذشت؟

وی در توضیح ماجرا گفت: من در ازدواج موقت با شقایق ازدواج کرده بودم و قرار بود به زودی ازدواج خود را ثبت کنیم. من برایش ماشین خریدم و پول زیادی خرج کردم، اما برادرانش مرا کتک زدند. رفتار او باعث شد اختلاف من و شقایق بیشتر شود. برادران شقایق نگذاشتند زندگی آرامی داشته باشیم. شقایق مرا ترک کرد و دیگر حاضر به ازدواج با من نبود. به همین دلیل با قمه به او حمله کردم و به کمرش زدم. اما متاسفم و هرگز دوست نداشتم چنین بلایی سر شما بیاید.

وی ادامه داد: باور کنید عاشق عشق بودم و هنوز هم دوستش دارم.

در پایان جلسه قضات وارد شهر شدند و با توجه به شواهد موجود و همچنین نظر کارشناسان پزشکی قانونی که امکان انتقام جویی را غیرممکن می دانستند وی را به تخریب خودرو، استفاده از چاقو و ایجاد خسارت عمدی متهم کردند. جراحت. نارسایی اندام و توهین و فحاشی 6 سال زندان و پرداخت نصف دیه آنها کل انسان را محکوم کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.