افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

پسر دزدی از پدرش را دستگیر کردند + جزئیات ماجرا

  • کد خبر : 118962
پسر دزدی از پدرش را دستگیر کردند + جزئیات ماجرا

سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش پس از اعلام یک فقره آدم ربایی در غرب تهران، موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. . و تحقیقات میدانی را آغاز کردند و اطلاعات در محل آدم ربایی سرنخ هایی در این […]

سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش پس از اعلام یک فقره آدم ربایی در غرب تهران، موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. . و تحقیقات میدانی را آغاز کردند و اطلاعات در محل آدم ربایی سرنخ هایی در این زمینه پیدا کردند.

وی با اشاره به نتایج به دست آمده از تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: کارآگاهان دریافتند که در اواسط شهریورماه امسال سه مرد بدون هیچ گونه پوشش قابل رویتی مانند ماسک و کلاه با استفاده از چاقو وارد ساختمان شدند. و نیم ساعت بعد مجروح و با دست و چشم بسته از ساختمان خارج و با خودروی پراید به مکان نامعلومی منتقل شد.

ولی پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان با روش های کشف جرم آن را کشف کردند; مرد ربوده شده مدت ها با همسر و پسرش اختلاف داشت و در روز حادثه آدم ربایان با هماهنگی پسرش وارد ساختمان شدند. در همین راستا با هماهنگی قضایی و با اعطای اختیار، پسر این فرد در یکی از مناطق حاشیه شهر تهران دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به بازجویی از متهم گفت: متهم در بازجویی اولیه صریحا به واقعیات اعتراف کرد. در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ با استفاده از شگردهای بازجویی موفق به شناسایی محل اختفای مرد ربوده شده و در اقدامی هماهنگ، دو تن از آدم ربایان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

وی افزود: با شناسایی محل اختفای فرد ربوده شده به دلیل شدت جراحات وارده ترخیص و به بیمارستان منتقل شد. برای متهم پرونده تشکیل و سه نفر به همراه پرونده جهت سیر مراحل کیفری روانه دادسرا شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.