افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

پست ویژه رامین رضاییان درباره عدم حضور نامش در لیست تیم ملی + عکس

  • کد خبر : 284630
پست ویژه رامین رضاییان درباره عدم حضور نامش در لیست تیم ملی + عکس

دعوت نشدن رامین رضاییان برای حضور در اردوی تیم ملی و دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در حالی رخ داد که او در بازی پایانی فصل مقابل شمس آذر عملکرد درخشانی داشت. دعوت نشدن رامین رضاییان برای حضور در اردوی تیم ملی و دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ […]

دعوت نشدن رامین رضاییان برای حضور در اردوی تیم ملی و دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در حالی رخ داد که او در بازی پایانی فصل مقابل شمس آذر عملکرد درخشانی داشت.

دعوت نشدن رامین رضاییان برای حضور در اردوی تیم ملی و دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در حالی رخ داد که او در بازی پایانی فصل مقابل شمس آذر عملکرد درخشانی داشت. رضاییان زننده باشکوه گل های اول و دوم سپاهان بود، پاس گل سوم تیمش را طراحی کرد و در دروازه خالی توپ را به عربی داد و در نهایت خودش گل چهارم را به ثمر رساند تا بیست و سومین دوره لیگ برتر به پایان برسد. لیگ به شکلی باورنکردنی و رویایی و با روحیه بالا منتظر اعلام لیست تیم ملی بنشینید.
با این حال به نظر می رسد امیر قلعه نویی از قبل تصمیم خود را گرفته و بدون توجه به عملکرد رضاییان در هفته اخیر، از صالح حردانی و آریا یوسفی خواسته است تا در موقعیت دفاعی مناسب قرار گیرند. این در حالی است که صادق محرمی به دلیل مصدومیت در این اردو حضور ندارد. تصمیم رامین رضاییان چند ساعت پس از اعلام لیست 26 نفره تیم ملی، با تصمیم رامین رضاییان مواجه شده است که در پستی اینستاگرامی تایید کرده است که از تلاش برای بازگشت به تیم ملی دست نخواهد کشید. لیست تیم ملی
وی در پست خود نوشت: خیلی خوشحالم چون در تمام زندگی فوتبالی ام همیشه با خدای خود معامله کردم و هیچ وقت از بنده خدا چیزی نخواستم و همیشه با تمام وجود سعی می کنم در مسیر درست حرکت کنم. من با افتخار یک جنگجو هستم و همیشه برای هدفم با عشق و قلب می جنگم. بله، سن برای من یک عدد است و می خواهم سال ها با رفتار و فوتبالم به همه ثابت کنم. برای همه مردم شریف سرزمینم بهترین ها را آرزو می کنم.

اولین واکنش رامین رضاییان به دعوت نشدن به تیم ملی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=284630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.