افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

پزشکان پس از شهادت سید حسن نصرالله: راه الهی هیچگاه بدون فرمانده و رهبر نمی ماند/ جامعه جهانی فراموش نخواهد کرد که دستور این حمله تروریستی از نیویورک صادر شده است.

  • کد خبر : 378681
پزشکان پس از شهادت سید حسن نصرالله: راه الهی هیچگاه بدون فرمانده و رهبر نمی ماند/ جامعه جهانی فراموش نخواهد کرد که دستور این حمله تروریستی از نیویورک صادر شده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): رئیس جمهور با بیان اینکه نبود چهره های شاخص مقاومت به رهبری رهبر جاودانه حزب الله سید حسن نصرالله شجره مقاومت را قوی تر از همیشه می کند، گفت: اینگونه آموخته ایم که فرماندهی متعلق به خداحافظی است. . راه الهی هیچگاه بدون فرمانده و رهبر باقی نمی ماند و […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

رئیس جمهور با بیان اینکه نبود چهره های شاخص مقاومت به رهبری رهبر جاودانه حزب الله سید حسن نصرالله شجره مقاومت را قوی تر از همیشه می کند، گفت: اینگونه آموخته ایم که فرماندهی متعلق به خداحافظی است. . راه الهی هیچگاه بدون فرمانده و رهبر باقی نمی ماند و این سرزمین به ارث بندگان صالح خدا خواهد رسید.

دکتر مسعود المدیکیان در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی مظلومان و آزادگان جهان تبریک و تسلیت گفت: جامعه جهانی فراموش نخواهد کرد که دستور این حمله تروریستی از نیویورک انجام شد و آمریکایی ها نمی توانند از همدستی با صهیونیست ها اجتناب کنند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«اگر پيامبران نااميد شوند و گمان كنند كه به آنها دروغ گفته شده، ياري ما به آنها مي‌رسد و هر كه را بخواهيم نجات مي‌دهيم و عذاب ما براي تبهكاران دريغ نمي‌شود».

دبیرکل حزب الله لبنان، سربلندی مسلمانان و نماد جهاد و مقاومت، شهید سید حسن نصرالله به آرزوی دیرینه خود یعنی رسیدن به بالاترین درجه شهادت رسید. کلمات برای وصف دلاوری، دلاوری، دلاوری و تلاش مستمر او ناکافی است.

درد بزرگی در دل همه مستضعفان جهان است. حمله تروریستی صهیونیست ها بعدازظهر پانزدهم مهرماه به ضاحیه و عدم حضور چهره های شاخص مقاومت از جمله رهبر حزب الله شهید سید حسن نصرالله شجره طیبه مقاومت را قوی تر از همیشه کرد و نام «سید حسن نصرالله» برای همیشه در سایه اسلام خواهد درخشید.

بنابراین ما آموختیم که کنترل از آن خداست. راه الهی هیچگاه بدون فرمانده و رهبر باقی نمی ماند و این سرزمین به ارث بندگان صالح خدا خواهد رسید.

جامعه جهانی فراموش نخواهد کرد که دستور این حمله تروریستی از نیویورک صادر شده و آمریکایی ها نمی توانند خود را از همدستی با صهیونیست ها معاف کنند.

شهادت مجاهد والا مقام شهید سید حسن نصرالله را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی مردم آزاده و مظلوم جهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم. حزب الله لبنان مانند خورشید بیش از هر زمان دیگری خواهد درخشید و تردیدی نیست که علم مبارزه با ستمگر بر روی زمین باقی نمی ماند که «الله الرحمن الرحیم انتقام».

مسعود بزیکیان

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.