افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 14 October , 2024
0

پزشکان و مکرون راه حل های آتش بس در منطقه را بررسی کردند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 395677
پزشکان و مکرون راه حل های آتش بس در منطقه را بررسی کردند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بزیکیان و امانوئل مکرون روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه ظهر امروز یکشنبه در تماسی تلفنی آخرین تحولات منطقه به ویژه تشدید بحران در جنوب لبنان را بررسی کردند. روسای جمهور دو کشور در این گفتگوی تلفنی همچنین راه های توقف درگیری و برقراری آتش بس میان حزب الله لبنان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بزیکیان و امانوئل مکرون روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه ظهر امروز یکشنبه در تماسی تلفنی آخرین تحولات منطقه به ویژه تشدید بحران در جنوب لبنان را بررسی کردند.

روسای جمهور دو کشور در این گفتگوی تلفنی همچنین راه های توقف درگیری و برقراری آتش بس میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دادند.

پزشکان در این گفتگو با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره خواهان منطقه ای امن و به دور از جنگ و ناآرامی بوده و از آتش بس و توقف جنگ و درگیری استقبال کرده است، افزودند: حتی در جریان قتل وحشیانه شهید هانیه رژیم صهیونیستی در تهران با وعده آتش بس از سوی سران کشورهای غربی و به امید دوری از کشتار مردم مظلوم و بی گناه، مدتی عقب نشست، اما این صهیونیست ها با تشدید بمباران و جنایت در غزه و گسترش آن به لبنان نشان داد که آنها هیچ چارچوب انسانی و قوانین بین المللی ندارند.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از هرگونه پیشنهاد برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه استقبال و حمایت خواهد کرد، از رئیس جمهور فرانسه خواست با همکاری سایر کشورهای اروپایی رژیم صهیونیستی را به توقف نسل کشی وادار کند. جنایات در غزه و لبنان ادامه دارد.

پزشکان همچنین مواضع اخیر دولت فرانسه در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در لبنان و توقف ارسال سلاح به این رژیم را مثبت ارزیابی کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.