افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

پزشکان: نگذاریم کسی در کشور آسیب ببیند/حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی

  • کد خبر : 371174
پزشکان: نگذاریم کسی در کشور آسیب ببیند/حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی

به گزارش رکنا، ریاست جمهوری مسعود بزیکیان رئیس جمهور صبح امروز (یکشنبه) در این مراسم آغاز سال تحصیلی. او در مدرسه دخترانه دکتر حسن عسکری شیرازی در تهران تحصیل کرد. سخنرانی دکتر مسعود بیزیکیان رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه مدارس و آغاز سال تحصیلی 1403-1403 امروز (یکشنبه یکم مهرماه) در یکی از مدارس واقع در […]

به گزارش رکنا، ریاست جمهوری مسعود بزیکیان رئیس جمهور صبح امروز (یکشنبه) در این مراسم آغاز سال تحصیلی. او در مدرسه دخترانه دکتر حسن عسکری شیرازی در تهران تحصیل کرد.

سخنرانی دکتر مسعود بیزیکیان رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه مدارس و آغاز سال تحصیلی 1403-1403 امروز (یکشنبه یکم مهرماه) در یکی از مدارس واقع در منطقه 17 تهران آغاز شد. .

رئیس جمهور در سخنانی در آغاز سال تحصیلی گفت: تلاش می کنیم ساختار آموزش و پرورش را به گونه ای درست کنیم که استاندارد فضا و تجهیزات آموزشی تضمین شود.

وی گفت: باید کاری کنیم که شما خوب بدانید، مهارت کسب کنید، بتوانید و بخواهید به کشور افراد موثر بروید. اگر خوب کار کنیم و بستر آموزش آنها فراهم شود، فردای کشور بهتر از امروز خواهد بود.

وی ادامه داد: تلاش داریم ساختار آموزش و پرورش را به گونه ای درست کنیم که استاندارد فضا و تجهیزات آموزشی فراهم شود. باید از خانواده دکتر حسن عسکری برای ساخت این مدرسه تشکر کنیم تا بتوانید در امکانات خوبی تحصیل کنید.

رئیس جمهور افزود: باید تلاش کنیم این نوع امکانات را برای همه دانش آموزان ایجاد کنیم. روش تدریس را طوری طراحی کنید که خلاق شوید، همکاری کنید، راه حل پیدا کنید، دوست باشید و به فکر افراد برای ساختن فردا باشید.

وی خاطرنشان کرد: این طرح را در اولین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش خواهیم داشت تا همه دانش آموزان موفق شوند. مدیران و سیاستگذاران ما باید به این فکر کنند و عدالت و همه امکانات برای همه مردم فراهم شود. معلمان باید دانش و مهارت خود را به گونه ای ارتقا دهند که دانش آموزان به آرامی بالا بروند و افراد خوبی شوند و با هم دوست شوند. آینده کشور با دوستی ساخته می شود.

دکتر ادامه داد: با دعوا و مشاجره مشکل حل نمی شود. آنها باید دانش آموزان دلسوز باشند. سعدی شعری دارد که می گوید انسان اعضای یک پیکرند، در خلقت جواهرند. ما باید به فکر همه مردم باشیم. بیایید تلاش کنیم تا هیچ کس در کشور آسیب نبیند. شما می توانید هر یک از این مشکلات را به هر طریقی که بخواهید حل کنید.

رئیس جمهور همچنین گفت: برای ما دعا کنید تا در سفر به نیویورک نماینده خوبی برای کشور باشیم.

وی با طرح این سوال که مسیر وحدت در مدرسه و تاثیر آن بر آینده کشور چیست؟ وی تصریح کرد: مشکل ما در کشور دعواهای ناخواسته است و به خاطر این دعواها همدیگر را بیرون می کنیم و نتیجه این می شود که قدرت ما کم می شود و نمی توانیم مشکلات مردم را حل کنیم و نمی توانیم دشمن را شکست دهیم. اتحاد ما ما را قوی می کند. دشمنی و ویرانی متقابل کشور را نابود خواهد کرد. قلب ما باید برای همدیگر بکوبد. ما باید با هم دوست باشیم.

رئیس جمهور در پایان این مراسم به صورت نمادین زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآورد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.