افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

پزشکان: ناهید کیانی داستان جدیدی برای ورزش بانوان ایران نوشت

  • کد خبر : 319890
پزشکان: ناهید کیانی داستان جدیدی برای ورزش بانوان ایران نوشت

به گزارش ایرنامسعود کیانی در پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی کسب مدال نقره بازی های المپیک 2024 پاریس را به ناهید کیانی ملی پوش وزن 57- وزنه بردار تیم ملی تکواندو ایران تبریک گفت و نوشت: دختر عزیزم ناهید. کیانی، تلاش شما در بازی های المپیک نوعی تمجید است، شما برای ورزش […]

به گزارش ایرنامسعود کیانی در پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی کسب مدال نقره بازی های المپیک 2024 پاریس را به ناهید کیانی ملی پوش وزن 57- وزنه بردار تیم ملی تکواندو ایران تبریک گفت و نوشت: دختر عزیزم ناهید. کیانی، تلاش شما در بازی های المپیک نوعی تمجید است، شما برای ورزش بانوان ایران تاریخ جدیدی نوشتید، کسب نقره ارزشمند المپیک را به شما و همه مردم ایران تبریک می گویم.

کسب بهترین مدال تاریخ بانوان ایران در بازی های المپیک برای دختر شایسته تکواندو

ناهید کیانی دارنده مدال طلای جهان پنجشنبه شب پس از رقابت های تکواندوی المپیک 2024 پاریس به مصاف حریفان خود در وزن منهای 57 کیلوگرم رفت.

وی ابتدا در دیداری حساس مقابل کیمیا علیزاده از بلغارستان پیروز شد و سپس در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف شمع تومی رتبه دهمی از تونس رفت و در مبارزه ای چشمگیر با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد.

تکواندوی ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف لاتیتا عون از لبنان رفت و در دو راند متوالی پیروز شد و به عنوان اولین بانوی ورزشکار کشورمان به فینال بزرگترین رویداد ورزشی جهان راه یافت.

کیانی در فینال به مصاف «یو کیم جین» از کره جنوبی رفت و با قبول شکست به مدال نقره دست یافت. این بهترین مدال تاریخ ورزشکاران ایران در بازی های المپیک است.

در این وزن پارک سیکلار از کانادا و کیمیا علیزاده از بلغارستان به مدال برنز دست یافتند.

در ادامه چهارشنبه شب مبینا نعمت زاده به عنوان اولین نماینده تکواندو ایران راهی شیاپچانگ شد و به مدال ارزشمند برنز دست یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.