افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

پزشکان: می گویند سه روز دیگر مشکل بورس را حل می کنند، مگر می شود؟/معلم تایلندی به من گفت می خواهی شاگردت را بخوری؟/چرا جوانان خودکشی می کنند؟

  • کد خبر : 300784
پزشکان: می گویند سه روز دیگر مشکل بورس را حل می کنند، مگر می شود؟/معلم تایلندی به من گفت می خواهی شاگردت را بخوری؟/چرا جوانان خودکشی می کنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود بیزیکیان کاندیدای ریاست جمهوری در جمع اساتید دانشگاه تهران گفت: امکان ندارد دولت برنامه ای ارائه کند و مجلس چیزی به آن اضافه کند و در نهایت به دلیل اینکه برنامه نویسی انجام نشد.” می گویند برنامه شما به حساب می آید، بعضی ها قول می دهند و عمل نمی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود بیزیکیان کاندیدای ریاست جمهوری در جمع اساتید دانشگاه تهران گفت: امکان ندارد دولت برنامه ای ارائه کند و مجلس چیزی به آن اضافه کند و در نهایت به دلیل اینکه برنامه نویسی انجام نشد.” می گویند برنامه شما به حساب می آید، بعضی ها قول می دهند و عمل نمی کنند! می گویند سه روز دیگر مشکل بورس را حل می کنند، می شود؟!

به روایت جماران افزود: معلمان باید به میدان بیایند و کمک کنند. آیا تعداد دانشگاه های ما صحیح است؟ به تایلند رفتم، معلمی آمد و از من پرسید ایران چند دانشگاه دارد و بعد از پاسخ من گفت: می خواهی شاگردت را بخوری؟ از این همه دانشگاه چه استفاده ای می کنید و دولت چگونه هزینه می کند؟

دکتر گفت: چقدر به دانشجویان این دانشگاه بی منطق درس می دهیم، دیوانه نیست؟ حالا می گویند برای ارائه برنامه ما بدون تحقیق در جامعه نظریه می دهیم که می خواهیم مشکل را حل کنیم.

این کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: من وزیری بودم که از روسا دعوت کردم که به آنها بیمارستان بدهم، بعد از سه ماه آمدند و گفتند ما فقط درس می دادیم و ندادند. دانشگاه باید تیم دوم و سوم را ترک کند. من کاری به تئوری ندارم.

وی ادامه داد: من در تبریز حضور داشتم و سعی کردم مدیران اجرایی را متقاعد کنم که منطقه ای را توسعه دهند که حول محور یک موضوع مانند تولید خودروهای برقی، بحث آب و… می چرخد ​​تا اینکه چند سال بعد. می توانیم خط بکشیم جلو رفتیم اما آنها به میدان برنگشتند.

وی گفت: جامعه ای که می خواهد نتیجه بگیرد باید دانشگاهی داشته باشد که به سطح 5 برسد. ما همیشه می گوییم دولت باید هزینه آن را بدهد! ممکن است؟! ما به این همه دانشگاه نیاز نداریم.

دکتر گفت: ما مقصریم که هدر دادیم و طلبه ها را افسرده و ناامید گذاشتیم، چون گفتیم از این ستون تا آن ستون یک فرج است. چرا جوانان خودکشی می کنند و افسرده می شوند چون تقصیر ماست و باید درستش کنیم.

وی ادامه داد: از شما معلمان و نخبگان می خواهم به افزایش مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رای کمک کنید.

27218

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=300784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.