افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

پزشکان: موضع ایران در حمایت از آزادی بیت المقدس با تغییر دولت تغییر نمی کند

  • کد خبر : 307307
پزشکان: موضع ایران در حمایت از آزادی بیت المقدس با تغییر دولت تغییر نمی کند

رئیس جمهور با بیان اینکه مواضع و سیاست های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان دفاع از فلسطین و آرمان آزادی قدس با تغییر دولت ها تغییر نخواهد کرد، بر حمایت از آرمان مظلوم فلسطین تاکید کرد. ملت با قدرت ادامه دهد به گزارش ایسنا، مسعود المدیکیان در دیدار با «زیاد نخاله» دبیرکل جهاد […]

رئیس جمهور با بیان اینکه مواضع و سیاست های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان دفاع از فلسطین و آرمان آزادی قدس با تغییر دولت ها تغییر نخواهد کرد، بر حمایت از آرمان مظلوم فلسطین تاکید کرد. ملت با قدرت ادامه دهد

به گزارش ایسنا، مسعود المدیکیان در دیدار با «زیاد نخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین که برای شرکت در مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ایران سفر کرده است، این دیدار را به عنوان پیامی مهم برای کسانی که به دنبال ایجاد فاصله بین ایران و گروه های مقاومت به ویژه برادران فلسطینی و مجاهدین هستند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مواضع و سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان دفاع از مظلومان از جمله ملت فلسطین و آرمان آزادی قدس با تغییر دولت ها تغییر نخواهد کرد، گفت: زیرا آرمان ملت مظلوم فلسطین با قدرت ادامه خواهد داشت و هیچ عاملی نمی تواند اراده ما را در این مسیر مختل کند.

جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر تلاش بیشتر برای ایجاد وفاق بین کشورهای اسلامی و افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایات و کشتار غزه، تلاش خواهد کرد تا با دیپلماسی به تبیین هر چه بیشتر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بپردازد. با همه کشورهای مستقل و آزادیخواه با این رژیم جنایتکار فراتر از کشورهای اسلامی مبارزه کنید و برادران و خواهران فلسطینی خود را در برابر جنایات این رژیم علیه بشریت تنها نگذارید.

«زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار اظهار داشت که دیدار وی با رهبران گروه های مقاومت فلسطین در آغاز فعالیتش به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران پیام مهمی دارد. برای منطقه و جهان، تصریح کرد: فلسطینیان مظلوم ساکن غزه امروز. خط اول مقاومت در برابر زیاده‌روی‌های رژیم حاکم و نمایندگان آن در منطقه است و صدا و موضع ایران در حمایت از مقاومت در حفظ روحیه مقاومت و پایداری آن تأثیر مهمی دارد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه مردم فلسطین هرگز حمایت های ایران را فراموش نخواهند کرد، ادامه داد: امروز در حالی که تمامی مسیرهای کمک رسانی و حتی غذا و دارو به فلسطینی های مظلوم غزه بسته است، همه مسیرها برای ارسال به همه صهیونیست ها می توانند انواع کمک ها اعم از تجهیزات و تسلیحات را دریافت کنند، اما مقاومت مردم فلسطین و مجاهدین فراتر از همه انتظارات است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.