افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

پزشکان: ملاک تعیین استانداران توانایی و تجربه است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 327296
پزشکان: ملاک تعیین استانداران توانایی و تجربه است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مزکیان رئیس جمهور ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان کردستان با تاکید بر لزوم نمایندگی جایگاه استان کردستان در روند برنامه ریزی توسعه کشور با توجه به پتانسیل استان توانمندی ها و اجرای سند توسعه به صورت کارشناسی و ناپسند با استفاده از ظرفیت علمی اساتید و […]

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مزکیان رئیس جمهور ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان کردستان با تاکید بر لزوم نمایندگی جایگاه استان کردستان در روند برنامه ریزی توسعه کشور با توجه به پتانسیل استان توانمندی ها و اجرای سند توسعه به صورت کارشناسی و ناپسند با استفاده از ظرفیت علمی اساتید و نخبگان دانشگاه از مولفه های موثر در توسعه استان است.

رئیس جمهور از جمله ظرفیت های بالقوه استان را گردشگری، صنایع، معادن و کشاورزی برشمرد و گفت: تحقق این ظرفیت ها با روش های علمی می تواند بسیاری از مشکلات استان را حل کند.

دکتر مدشیان در ادامه به مزیت های جغرافیایی و مرزی استان کردستان به عنوان یکی از ظرفیت های بزرگ برای عبور از تحریم ها اشاره کرد و گفت: دولت چهاردهم اختیارات ویژه ای را به استانداران استان های مرزی اعطا کرد. استفاده بیشتر نقاط کشور ظرفیت مرزی را در دستور کار خود دارد.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه دولت در انتخاب استانداران از توصیه های نمایندگان مجلس استفاده خواهد کرد، افزود: ملاک ما برای انتصاب استانداران شایستگی، شایستگی و تجربه است نه روابط جناحی و وابستگی.

اعضای مجمع نمایندگان کردستان پیش از سخنان رئیس جمهور در خصوص مهمترین مسائل و مشکلات موکلین خود از جمله مقاوم سازی راه های مواصلاتی، جلوگیری از خام فروشی معادن استان، تامین انرژی پایدار، سازمان مرزبانی و … صحبت کردند. سازماندهی اراضی کشاورزی و ایجاد اشتغال.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.