افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

پزشکان: ما در تلاشیم تا توتالیتاریسم آمریکا را نابود کنیم

  • کد خبر : 407208
پزشکان: ما در تلاشیم تا توتالیتاریسم آمریکا را نابود کنیم

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری تسنیممسعود مزکیان رئیس جمهور روسیه در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که در حاشیه اجلاس سران کشورهای بریکس در کازان انجام شد، گفت: در عشق آباد نیز مذاکرات خوبی داشتیم و پس از آن سفر به توافقات خود با روسیه ادامه دادم. ما با همکارانمان درباره دیدارهای امروز […]

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری تسنیممسعود مزکیان رئیس جمهور روسیه در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که در حاشیه اجلاس سران کشورهای بریکس در کازان انجام شد، گفت: در عشق آباد نیز مذاکرات خوبی داشتیم و پس از آن سفر به توافقات خود با روسیه ادامه دادم. ما با همکارانمان درباره دیدارهای امروز با مقامات روسیه صحبت کردیم تا در این نشست مشترک توافقات دو کشور نهایی و امضا شود.

و افزود: به همکارانم گفته ام که هر زمان مشکلی در اجرای توافقات دو کشور پیش آمد، به آنها بگویید که شخصاً برای حل آن پیگیری خواهم کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه روابط ایران و روسیه راهبردی است و برای هر دو کشور مفید خواهد بود، خطاب به پوتین خاطرنشان کرد: می توانیم در چارچوب برجام تعامل سازنده داشته باشیم و در عین حال از حمایت شما از عضویت خود قدردانی می کنیم. در بریکس، اوراسیا و شانگهای و ما این روند را با قدرت ادامه خواهیم داد.

پزشکان با اشاره به اجلاس بریکس گفت: موضوعات مطرح شده در این اجلاس بسیار سازنده بود و امیدوارم بتوانیم برای رسیدن به اهداف مشترک همکاری بیشتری داشته باشیم. امیدواریم در سایه این همکاری ها، تمامیت خواهی آمریکا از بین برود و بتوانیم روابط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی و کارشناسی مناسبی داشته باشیم و تفاهم نامه ها را امضا کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.