افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پزشکان جدید پرسپولیس معرفی شدند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 327376
پزشکان جدید پرسپولیس معرفی شدند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در راستای حرفه ای شدن و پیشرفت عوامل مختلف باشگاه و تیم کادر پزشکی جدید خود را معرفی کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، قرمزهای ایرانی در فصل جدید با روند رو به رشد اقشار مختلف باشگاه و تیم وارد عرصه پیشرفت حرفه ای این باشگاه شده اند. از این حیث […]

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در راستای حرفه ای شدن و پیشرفت عوامل مختلف باشگاه و تیم کادر پزشکی جدید خود را معرفی کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، قرمزهای ایرانی در فصل جدید با روند رو به رشد اقشار مختلف باشگاه و تیم وارد عرصه پیشرفت حرفه ای این باشگاه شده اند. از این حیث برای حفظ سرمایه های باشگاه و ارتقای سطح کیفی تیم، توجه ویژه ای به بخش پزشکی و تحول آن شده است.

در این راستا کمیته پزشکی که مدتی پیش به صورت جدی فعالیت خود را آغاز کرده است، با نظر مدیر کل، پروژه های همکاری با تخصصی ترین مراکز درمانی و درمانی را برنامه ریزی و بررسی می کند.

در بخش پزشکی تیم به دلیل اهمیت فوق العاده بالا و حیاتی ارائه خدمات فوری به اعضای تیم در مواقع اورژانسی از پزشک متخصص طب اورژانس استفاده شده است.

بر این اساس و با توجه به شروع فصل جدید، کادر پزشکی باشگاه و تیم به شرح زیر انتخاب و معرفی شدند: دکتر فرید زرینه (رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس)، دکتر علیرضا قالیایی (پزشک). – متخصص فوریت های پزشکی، علی اعظم معادی (فیزیوتراپ)، علی اسدی (متخصص تغذیه)، بهروز یوسفی (ماساژور)، علی بینایی (ماساژ درمانگر)، ایمان خواجگان (ماساژور) و کاظم میرزایی (متخصص ماساژ).

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)