افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پزشکان: با تقویت نیروهای مسلح، سربلندی نظام اسلامی را ارتقا می دهیم

  • کد خبر : 370242
پزشکان: با تقویت نیروهای مسلح، سربلندی نظام اسلامی را ارتقا می دهیم

رئیس جمهور با بیان اینکه همه دنیای استکبار تلاش کردند تا انقلاب اسلامی ملت ایران را از ادامه راه بازدارند، اما حضور مردم و نیروهای مسلح مقتدر ما باعث شد تا بتوانیم با عزت از این آب و خاک دفاع کنیم، گفت: امروز دفاع مقدس است. ایران و قدرت بازدارندگی به حدی رسیده است که […]

رئیس جمهور با بیان اینکه همه دنیای استکبار تلاش کردند تا انقلاب اسلامی ملت ایران را از ادامه راه بازدارند، اما حضور مردم و نیروهای مسلح مقتدر ما باعث شد تا بتوانیم با عزت از این آب و خاک دفاع کنیم، گفت: امروز دفاع مقدس است. ایران و قدرت بازدارندگی به حدی رسیده است که هیچ شیطانی جرات ندارد حتی به حمله به ایران فکر کند.

مسعود مزکیان صبح امروز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین هفته دفاع مقدس، این مراسم را یادآور خون شهدای بزرگواری دانست که خون پاک خود را در راه بقای اسلام نثار کردند. انقلاب. و ملت عزیز ایران و سربلندی کشور، هفته دفاع مقدس با هفته وحدت اعلام کرد: اتحاد نیروهای نظامی، مردم و همه مردم عزیز ایران اسلامی بود که توانست تهاجم وحشیانه را خنثی کند. طراحی شده توسط. کشورهای استعمارگر ایران و انقلاب اسلامی را نابود کنند و به ناامیدی بکشانند.

رئیس جمهور با گرامیداشت 8 سال فداکاری نیروهای مسلح، نیروهای مردمی و همه مردم ایران در سراسر کشور که امید دشمنان به نابودی انقلاب اسلامی را ناکام گذاشت، افزود: به فرموده مولای متقیان حضرت علی (ع) نیروهای مسلح افتخار، امنیت و نماد وحدت و انسجام کشور هستند. در دفاع مقدس همه نیروهای مسلح زمینی، دریایی و هوایی ما و همه کسانی که توانستند از میهن و انقلاب دفاع کنند به میدان آمدند تا برای اولین بار در جنگ با این سرزمین، یک قطعه را ترک نکنیم. کشور به دست دشمن بیفتد.

وی با بیان اینکه همه جهان استکبار تلاش کردند تا انقلاب اسلامی ملت ایران را تداوم ندهند، اما حضور مردم، رزمندگان، ارتش دلاور و ارتش مقتدر ما باعث شد تا این آب و خاک با عزت دفاع شود، تصریح کرد: دفاع مقدس امروز قدرت ایران اسلام در عرصه دفاع و بازدارندگی به حدی از پیشرفت رسیده است که هیچ شیطانی جرات ندارد حتی به فکر حمله به ایران بیفتد.

رئیس جمهور ادامه داد: این افتخار و عظمت حاصل جانفشانی رزمندگان و زحمات نخبگان جوانی است که توانسته اند ما را در عرصه دفاع و قدرت بازدارندگی به جایگاهی برسانند که نیازی به دیگران و دشمن نداشته باشیم. . برای جمع آوری و تجهیز. قدردان تمامی فرماندهان، رزمندگان و نیروهای مسلح کشور در اقصی نقاط میهن اسلامی هستیم که مسئولیت امنیت، سربلندی و عزت کشور را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه اگر این نیروهای مسلح مقتدر و توانا نبودند امروز ایران در امان نبود و کشور و مردم امنیت و آرامش نداشتند، گفت: فرماندهان، لشکری، ارتش، سپاه، دریاسالاران و هوا و زمین. نیروهایی که قدرت و اقتدار ما را دارند، سرزمین و آسمان و دریا را با عزت و سربلندی حفظ و اعتلای بخشند، مایه افتخار و عزت و زینت ما و ایران اسلامی هستند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز می توانیم با اقتدار به همه دنیا اعلام کنیم که علاوه بر اینکه می توانیم از کشور خود دفاع کنیم، با اتحاد و انسجام با کشورهای اسلامی و همراهی این عزیزان، می توانیم منطقه خود را نیز حفظ کنیم. صلح امنیت و آرامش را به جهانیان نشان دهد و عزت و سربلندی جامعه اسلامی را به جهانیان نشان دهد و با اتحاد و انسجام رژیم خونخوار، غاصب و نسل کش صهیونیستی را که نه به زنان و کودکان و نه به سالمندان رحم می کند، سر جای خود قرار دهد. و جوانان

وی با بیان اینکه اگر امت اسلامی متحد باشد رژیم صهیونیستی بدون محدودیت نمی تواند چنین جنایتی را مرتکب شود، گفت: به همه شما عزیزان نیروهای مسلح کشور و رهبر عزیز انقلاب اسلامی با احترام تدبیر و نگرش عمیق، عامل و بانی چنین افتخار و سربلندی است. مفتخریم و با تقویت و حمایت از شما عزیزان در حفظ و ارتقای صلابت و سربلندی نظام اسلامی تلاش خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.