افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

پزشکان: امروز خاورمیانه در آتش جنایات رژیم صهیونیستی و سکوتی که حمایت آمریکا حاکی از آن است می سوزد.

  • کد خبر : 374612
پزشکان: امروز خاورمیانه در آتش جنایات رژیم صهیونیستی و سکوتی که حمایت آمریکا حاکی از آن است می سوزد.

به گزارش خبرنگار آیرین وی از نیویورک در ادامه برنامه های سفر خود به نیویورک، بعدازظهر سه شنبه (به وقت محلی) در دیدار با الکساندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان، اظهار داشت که امروز خاورمیانه به دلیل قتل ها و جنایات صهیونیست ها در آتش است. رژیم . و سکوتی که حاکی از حمایت آمریکا و […]

به گزارش خبرنگار آیرین وی از نیویورک در ادامه برنامه های سفر خود به نیویورک، بعدازظهر سه شنبه (به وقت محلی) در دیدار با الکساندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان، اظهار داشت که امروز خاورمیانه به دلیل قتل ها و جنایات صهیونیست ها در آتش است. رژیم . و سکوتی که حاکی از حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی از این جنایات است، سوزان است.

رئیس جمهور در تشریح وضعیت انسانی غزه افزود: هیچ چارچوب قانونی و استانداردهای بین المللی اجازه حمله به زنان، کودکان، بیمارستان ها، مدارس و پناهگاه ها را نمی دهد، اما رژیم صهیونیستی پس از گذشت تقریباً یک سال از جنایات و کشتار زنان و کودکان بی دفاع این کار را انجام می دهد و بی گناه در غزه. همچنین از دیروز به لبنان حمله کرده و بسیاری از مردم بی گناه را به شهادت رسانده است.

پزشکان با محکومیت این استدلال که اقدامات رژیم صهیونیستی دفاع از خود است، گفتند: آیا نوزادانی که پس از تولد هنوز از بیمارستان مرخص نشده اند همان تروریست هایی هستند که رژیم صهیونیستی مدعی کشتن آنهاست؟ افرادی را که صهیونیست ها در فلسطین، لبنان، سوریه و ایران به قتل رساندند، چه کسانی را کشتند و رژیم صهیونیستی چه کسانی را به نام مبارزه با تروریست ها به قتل رساند؟

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود همکاری های ایران و صربستان را در سطوح دوجانبه و بین المللی مفید و سازنده توصیف کرد و گفت: دو کشور از ظرفیت های متقابل خوبی برای گسترش همکاری ها و ارتقای سطح روابط بین یکدیگر برخوردارند.

الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان نیز در این دیدار با ابراز نگرانی و نگرانی شدید از حملات رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان خاطرنشان کرد: جنایات اسرائیل در غزه و اکنون در لبنان با حمایت و چراغ سبز آمریکایی ها و آمریکایی ها انجام می شود. کاملاً به آن سیاست ها و اقدامات متعهد هستند. آنها سابقه طولانی دارند.

رئیس جمهور صربستان از مواضع سازنده جمهوری اسلامی ایران در حمایت از تمامیت ارضی کشورش قدردانی کرد و گفت: دو کشور زمینه ها و توانمندی های زیادی برای بهبود روابط و تقویت همکاری ها دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.