افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

پزشکان: اقدام رژیم صهیونیستی در قتل شهید هانیه نشان از وحشی گری این رژیم است.

  • کد خبر : 309856
پزشکان: اقدام رژیم صهیونیستی در قتل شهید هانیه نشان از وحشی گری این رژیم است.

رئیس جمهور اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی با کشته شدن شهید اسماعیل هنیه را ادامه جنایت این رژیم در غزه و نشان از وحشیگری رژیم صهیونیستی و حامیان آن دانست و تاکید کرد: در چنین شرایطی وحدت وجود دارد. و انسجام کشورهای اسلامی، ملت های مسلمان را در برابر این گونه توطئه ها قوی تر و […]

رئیس جمهور اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی با کشته شدن شهید اسماعیل هنیه را ادامه جنایت این رژیم در غزه و نشان از وحشیگری رژیم صهیونیستی و حامیان آن دانست و تاکید کرد: در چنین شرایطی وحدت وجود دارد. و انسجام کشورهای اسلامی، ملت های مسلمان را در برابر این گونه توطئه ها قوی تر و مقاومت می کند.

به گزارش ایسنا، مسعود مزکیان رئیس جمهور بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با حسین عوض وزیر امور خارجه سودان که برای شرکت در مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران به تهران سفر کرده بود، از پیشرفت دو کشور ابراز خرسندی کرد. وی برای احیای روابط، بازگشایی سفارتخانه‌ها در تهران و خارطوم را برای پایه‌گذاری تقویت و ارتقای روابط موثر و مهم دانست و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای گسترش همکاری‌ها با سودان در دوره جدید اعلام کرد. .

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی با کشته شدن شهید اسماعیل هنیه را ادامه جنایتکاری این رژیم در غزه و نشانه وحشیگری رژیم صهیونیستی و حامیان آن دانست و تاکید کرد. : در چنین شرایطی، اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی، ملت‌های مسلمان در مقابله با این گونه توطئه‌ها، قوی‌تر و مقاوم‌تر می‌شود.

در این دیدار حسین عوض وزیر امور خارجه سودان نیز شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را محکوم و به دولت و ملت ایران و همچنین ملت فلسطین تسلیت گفت.

وزیر امور خارجه سودان همچنین انتخاب مسعود المادیجیان به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت و بر علاقه کشورش برای گسترش تعاملات و روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها تاکید کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.