افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
11

پزشکان آمریکایی برای سال 2023 راه حل های سالمی ارائه می دهند

  • کد خبر : 13378
پزشکان آمریکایی برای سال 2023 راه حل های سالمی ارائه می دهند

منو تناسب اندام و ورزش صفحه اصلی اخبار ارجاع نمایش اسلاید آزمون ها فیلم های تمرینات AZ راهنمای سلامت و تناسب اندام بررسی اجمالی و حقایق نکاتی برای موفقیت لاغر شوید قوی شدن به بدن خود سوخت دهید همه موضوعات راهنما مطالب مرتبط رژیم غذایی و مدیریت وزن کاهش وزن و چاقی غذا و دستور […]


منو

پزشکان آمریکایی برای سال 2023 راه حل های سالمی ارائه می دهند

توسط کارا مورز

خبرنگار HealthDay

جمعه، 30 دسامبر 2022 (هیلث دی نیوز) – دوباره آن زمان از سال است که مردم بهترین نیت خود را برای داشتن یک زندگی سالم تر جمع می کنند و تصمیمات سال نو را می گیرند.

خوشبختانه، انجمن پزشکی آمریکا (AMA) پیشنهاداتی دارد که کدام تعهدات بیشترین تاثیر را دارند.

با فعالیت بدنی بیشتر شروع کنید. AMA توصیه می کند که بزرگسالان باید حداقل 150 دقیقه در هفته فعالیت با شدت متوسط ​​یا 75 دقیقه در هفته فعالیت با شدت شدید انجام دهند.

دکتر جک رزنک جونیور، رئیس AMA، در بیانیه خبری انجمن گفت: “بسیاری از مردم شروع هر سال جدید را با قطعنامه های سلامتی بزرگ آغاز می کنند – تغییرات بلندپروازانه و فوری سبک زندگی که حفظ آنها بسیار دشوار است.” خبر خوب این است که انتخاب‌های کوچک و مثبت سلامتی که در حال حاضر انجام می‌شوند می‌توانند اثرات طولانی‌مدتی داشته باشند.

در اینجا 10 نکته دیگر از AMA آورده شده است:

  • استرس خود را با یک رژیم غذایی خوب، حداقل 7.5 ساعت خواب شبانه، ورزش روزانه و فعالیت های سلامتی مانند یوگا و مدیتیشن مدیریت کنید. در صورت نیاز از یک متخصص سلامت روان کمک بخواهید.
  • غذاهای فرآوری شده و نوشیدنی های شیرین شده با شکر، به ویژه آنهایی که سدیم و شکر اضافه شده دارند، کمتر مصرف کنید. از گوشت قرمز و گوشت های فرآوری شده کمتر استفاده کنید و غذاهای گیاهی مانند روغن زیتون، آجیل و دانه ها را جایگزین آنها کنید.
  • به جای نوشیدنی های شیرین شده با شکر آب بنوشید. حتی آب میوه های 100٪ با خطر مرگ و میر بیشتر در ارتباط هستند.
  • الکل فقط باید در حد اعتدال مصرف شود، با حداکثر یک نوشیدنی در روز برای زنان و دو نوشیدنی برای مردان.
  • اگر از تنباکو یا سیگار الکترونیکی استفاده می کنید، با پزشک خود در مورد نحوه ترک سیگار صحبت کنید. خانه و ماشین خود را عاری از دود نگه دارید تا در معرض قرار گرفتن دست دوم قرار نگیرید.
  • واکسن های خود را دریافت کنید تمام خانواده باید در مورد همه واکسن‌های خود از جمله واکسن آنفولانزا و کووید-19 به‌روز باشند.
  • در مورد غربالگری به روز باشید. میلیون ها مورد سرطان سینه، روده بزرگ و پروستات ممکن است به دلیل اختلالات مراقبتی مرتبط با بیماری همه گیر نادیده گرفته شده باشند.
  • اعداد فشار خون خود را بدانید با مراجعه به ManageYourBP.org می توانید بهتر بفهمید چه چیزی برای شما مناسب است. کنترل فشار خون بالا خطر حمله قلبی یا سکته را کاهش می دهد.
  • همچنین خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را یاد بگیرید. می توانید این کار را با یک تست خود غربالگری آنلاین دو دقیقه ای در DoIHavePrediabetes.org انجام دهید. تغییرات سبک زندگی که در حال حاضر انجام شده است می تواند به پیشگیری یا به تاخیر انداختن شروع دیابت نوع 2 کمک کند.
  • در صورت مصرف داروهای مخدر یا سایر داروها، دستورالعمل های پزشک خود را دنبال کنید، آنها را به طور ایمن نگهداری کنید تا از انحراف یا استفاده نادرست جلوگیری کنید و باقیمانده دارو را به درستی دور بریزید. همیشه آنتی بیوتیک ها را دقیقاً طبق دستور مصرف کنید.

اطلاعات بیشتر

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده نکاتی را برای داشتن یک سبک زندگی سالم برای قلب ارائه کرده است.

منبع: انجمن پزشکی آمریکا، انتشار خبری، 16 دسامبر 2022



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=13378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.