افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

پرچم «یا لثارات الحسین (ع)» مسجد جمکران به شیخ زکزاکی اهدا شد + عکس – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 196215
پرچم «یا لثارات الحسین (ع)» مسجد جمکران به شیخ زکزاکی اهدا شد + عکس – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه به همراه خانواده خود در جریان زیارت مسجد مقدس جمکران با حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد دیدار و گفتگو کرد. نگهبان این مسجد حجت الاسلام اجاق نژاد در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور رهبر شیعیان نیجریه در مسجد مقدس جمکران […]

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه به همراه خانواده خود در جریان زیارت مسجد مقدس جمکران با حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد دیدار و گفتگو کرد. نگهبان این مسجد

حجت الاسلام اجاق نژاد در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور رهبر شیعیان نیجریه در مسجد مقدس جمکران گفت: خداوند به شما طول عمر عنایت کند و سایه شما را حفظ کند تا مومنان از وجود شما بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه شیخ زکزاکی آزمونی برای مبارزان با ظلم و ستم جهانی و استکبار در جهان است، خطاب به رهبر شیعیان نیجریه گفت: شما در ایران شیفتگان زیادی دارید و مردم زیادی مشتاق دیدار شما هستند.

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه ملت های مظلوم مناجات شیخ زکزاکی هستند، تصریح کرد: در روزهایی که رهبر شیعیان نیجریه در تنگنا قرار داشت، در جمهوری آذربایجان حضور داشتم و در آن روزها برخی از آذربایجانی ها حضور داشتند. روحانیون نیز دستگیر و زندانی شدند. قرار بود در ایام اربعین در مراسمی برای رفع گرفتاری او و روحانیون دستگیر شده در آذربایجان دعا کنیم که پلیس با این دیدار مخالفت کرد.

حجت الاسلام اجاق نژاد با اشاره به اینکه صبر شیخ زکزاکی را الگویی برای خانواده شهدای خود می دانیم، تصریح کرد: همیشه در تاریخ از کسانی که در راه مبارزه از مال، جان و فرزندان خود گذشتند خوانده ایم. خوب و همه اینها امروز در چهره افرادی مانند: شیخ زکزاکی را می بینیم.

مسجد مقدس جمکران یکی از پایگاه های مهم مربوط به امام زمان (عج) است.

شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه بعداً از استقبال و استقبال از جمکران ابراز قدردانی کرد و گفت: به من گفته شد که شما را در تهران ملاقات کنم، اما خوشحالم که این دیدار در این مکان مقدس و مبارک است. حرم امام زمان (عج) است. ساخته شده است.

وی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران یکی از پایگاه های مهم مربوط به امام زمان (عج) است، گفت: آثار نماز آن حضرت را در نیجریه دیده ایم و همچنان به دعای ایشان و زائران جمکران نیازمندیم.

سالانه 25 میلیون نفر به مسجد مقدس جمکران مشرف می شوند

در این دیدار حجت الاسلام حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه سالانه 25 میلیون نفر به مسجد مقدس جمکران مشرف می شوند، اظهار داشت: در سال 2018 حدود 25 میلیون نفر به مسجد مقدس جمکران مشرف می شوند.

وی با اشاره به اینکه 500 گروه اجتماعی 2000 غرفه فرهنگی و اجتماعی در نیمه شعبان برپا می کنند، افزود: همه ساله در نیمه شعبان مهدی یاور انتخاب می شود.

در پایان این مراسم پرچم یالثارات الحسین مسجد مقدس جمکران به شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه تحویل داده شد.

پرچم از

پرچم از

پرچم از

پرچم از

پرچم از

پرچم از

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.