افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

پروین: نکونام با مشکلات استقلال خوب کار کرد/ هاشمی نسب شاگرد خوب من است; اسمار باید بماند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 294780
پروین: نکونام با مشکلات استقلال خوب کار کرد/ هاشمی نسب شاگرد خوب من است;  اسمار باید بماند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: فساد در فوتبال دو روز و 10 روز است. سپس تمام می شود و همه چیز مانند قبل ادامه می یابد. علی پروین در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس گفت: دوست داشتیم رضا درویش حضور داشته باشد اما کمیته اخلاق او را محروم کرد، خوشحالیم که جام قهرمانی را آوردند و این نشان […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: فساد در فوتبال دو روز و 10 روز است. سپس تمام می شود و همه چیز مانند قبل ادامه می یابد.

علی پروین در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس گفت: دوست داشتیم رضا درویش حضور داشته باشد اما کمیته اخلاق او را محروم کرد، خوشحالیم که جام قهرمانی را آوردند و این نشان می دهد که قدر پیشکسوتان را می دانند. ایرادی ندارد که جانبازان را پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص اینکه این فصل همیشه در مسیر قهرمانی به پرسپولیس انرژی مثبت می دهد، گفت: گفتیم و قهرمان شدیم اما می خواهم درباره استقلال صحبت کنم. دم نکونام گرم اوایل فصل پول نداشتند و نمی توانستند کمکی بیاورند اما با همه آن مشکلات خیلی خوب کار کرد. الان که استقلال و پرسپولیس با هم دشمن خونی شده اند این کار را کردید اما در زمان ما در جام جهانی با مرحوم حجازی در اتاق بودم. در کره جنوبی با مرحوم پورحیدری هم اتاق بودم. همه آنها با هم دوست هستند و در تیم ملی با هم بازی می کنند. این یک مسابقه است و هرکس در این مسابقات بهترین بازی کند قهرمان می شود. ما برای سرگرمی فوتبال بازی کردیم نه برای دعوا. به نظر من تقصیر شماست که استقلال و پرسپولیس با هم دشمن خونی شده اند.

اسطوره پرسپولیس اضافه کرد: موبایل ندارم اما خبر دستگیری علی پروین رسید. یک راننده در خیابان به من گفت که تو بیرون هستی، تو را نگرفتند؟ تاییدیه بگیرید و به ما اطلاع دهید. خودتان را با کدو تنبل سرد و کشمش نپوشانید. چیزی به اخبار اضافه نکنید به ورزش و فوتبال بچسبید. عشق مردم فوتبال است. مشکل آمبولانس من رو حل کردی خسته بودم، محمود خوردبین هم نمی توانست راه برود، از آمبولانس خواستیم تا ما را به تونل ورزشگاه برساند. ببین چه افتضاحی درست کرده اند شما رسانه ها مقصر این وضعیت فوتبال هستید.

وی درباره فساد در فوتبال گفت: فساد در فوتبال دو روز و 10 روز است. سپس تمام می شود و همه چیز مانند قبل ادامه می یابد.

پروین با بیان اینکه زمان بازی اش فساد بود، گفت: داور سوت زد، دو سه گل جلو بودیم. نیازی به این چیزها نبود. آن زمان به عشق پیراهن پرسپولیس بازی می کردند. درخشان، محرمی، ناصر محمدخانی به عشق پیراهن ها بازی کردند.

وی در مورد حمایت خود از عثمر گفت: همه جانبازان حمایت می کنند. اگر اختلاف نظر هست شنبه ها سریع چیزی نگویید. بالاخره نقد هم می کنند، همیشه نمی شود تعریف کرد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه فساد دامنگیرش شده و دلیل عدم برخورد با متهم چیست، گفت: من دوست تاج و نبی هستم اما مشکل ورزشگاه آزادی این است که 100 نفر کت و شلوار در ورزشگاه راه می روند. دلیل راه رفتن آنها روی زمین چیست؟ در خارج از ایران اینطور نیست. 20 نفر از روی نیمکت می پرند تا داور سوت بزند. داور عصبانی می شود و با اینکه می خواهد خوب قضاوت کند بدتر قضاوت می کند.

پروین در خصوص گل گئورگی گلسیانی به مس رفسنجان که منجر به قهرمانی پرسپولیس شد، گفت: وقتی گل به ثمر رسید متوجه نشدم که افراد زیادی در آنجا حضور دارند و صحنه گل را از گیرندگان تلویزیون دیدم. به نظر من گلسیانی هم خط مدافع مس بود.

پروین در خصوص نظرش درباره ماندگاری یا رفتن عثار تصریح کرد: پیشکسوتان از روز اول از ما حمایت کردند و امکان انتقاد برای کسی وجود ندارد، به مرور زمان نقدها می آید. ما باید اسمار را حفظ کنیم. چون مربی خوبی است، از روزی که آمده برنده شده، یکی دوتا مساوی کرده و تیم را قهرمان کرده است. فکر می کنم زمان زیادی برای پول می گذرد و در اختیار باشگاه است.

وی درباره دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: قلعه نویی کار خود را بلد است و امشب پیروز می شود. مرحله بعدی مهم است و به نظر می رسد هشت تیم از آسیا راهی جام جهانی شوند. ما راحت پیش می رویم، اما بیایید از گروه خارج شویم. ما به جام جهانی رفتیم و در گروه خود چهارم شدیم، از آن زمان هر تیمی به جام جهانی رفته و در گروه خود چهارم شده است. از 16 تیم رفتیم، الان 50 تیم شدیم، حداقل قرار است در جام جهانی از گروه صعود کنیم. دیگه چهارم نباشیم

پروین در خصوص اینکه در صورت عدم ماندن عثمر چه کسی سرمربی می شود، خاطرنشان کرد: نمی دانم درویش با علی دایی صحبت کرده است یا خیر. در دسترس ما نیست.

وی با بیان اینکه مهدی هاشمی نسب را می شناسم، تاکید کرد: هاشمی نسب پسر خوبی است و از شاگردان خوب من بود، کری خواندن ایرادی ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.