افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

پروین: درویش کار اشتباهی کرد که رفت؟ / پرسپولیس نیازی به بازیکن ندارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 346867
پروین: درویش کار اشتباهی کرد که رفت؟ / پرسپولیس نیازی به بازیکن ندارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من برای ایجاد زیرساخت مناسب و کاهش هزینه ها باید فوتبال را پنج سال تعطیل کنند. علی پروین درباره جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس گفت: زمانی که در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کردیم به درویش گفتم اجازه ندهید بیرانوند از پرسپولیس برود. مدیرعامل پرسپولیس هم به من گفت […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من برای ایجاد زیرساخت مناسب و کاهش هزینه ها باید فوتبال را پنج سال تعطیل کنند.

علی پروین درباره جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس گفت: زمانی که در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کردیم به درویش گفتم اجازه ندهید بیرانوند از پرسپولیس برود. مدیرعامل پرسپولیس هم به من گفت که بیرانوند یک سال و نیم قرارداد دارد. من فقط این را گفتم و حالا بیرانوند هر طور دلش بخواهد می تواند بگیرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به ناراحتی بیرانوند از انتقادات خود و سایر پیشکسوتان اظهار داشت: من الان یا 30 سال پیش گفته ام هرکسی تیمش را دوست ندارد می تواند برود. این بد نیست. وقتی سپاهان قهرمان شد، هفت نفر از بازیکنانش بعد از آن رفتند. جدایی مهدی هاشمی نسب در آن زمان به دلیل مشکلات مالی بود. خدا را شکر ساکن شد و مادرش هنوز در آن خانه زندگی می کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره سه هفته بیست و چهارمین دوره لیگ برتر گفت: با این تیم هایی که دیدم فکر می کنم پرسپولیس دیروز فوتبال عجیبی بازی کرد. گاریدو سرعت عجیبی را به بازی پرسپولیس آورد که در فوتبال ایران ندیده بودم. امیدوارم این وضعیت در پرسپولیس ادامه داشته باشد. البته برای یحیی ناراحتم و ای کاش در کنار پرسپولیس بود. پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد، استقلال دور او حاشیه دارد و اگر او را کم کنند خوب می شود. سپاهان و تراکتور خوب بودند اما پرسپولیس در بازی دیروز چیز دیگری بود.

پروین در خصوص اعلام لیست تیم ملی فوتبال گفت: من لیست تیم ملی را ندیدم.

وی درباره مشکلات میزبانی پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان تصریح کرد: متأسفانه چندین بار به رهبری گفتم. اگر کشور ما زمین فوتبالی ندارد که استقلال و پرسپولیس در آن بازی کنند، به نظر من باید پنج سال فوتبال را تعطیل کنند تا زیرساخت های مناسب ایجاد شود و هزینه ها کاهش یابد. حالا پرسپولیس و استقلال برای این وضعیت هزینه های میلیاردی می کنند و سال به سال بر این رقم افزوده می شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اختلاف امیر قلعه نویی و خداداد عزیزی گفت: انشاالله روزی این دو نفر را آشتی دهیم. در فوتبال اختلافات زیادی وجود دارد و خداداد و امیر قلانویی را آشتی خواهیم داد. همه باید از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم.

پروین در پاسخ به سوال مشاوره سرمربی تیم ملی یادآور شد: اصلا اینطور نیست. ببین الان همه میگن علی پروین به درویش خط داده. یک ماه بعد از فوت سعید راد فقط یک بار تلفنی با آقای درویش صحبت کردم و آن هم درباره هیئت بود. من می گویم فردی که مسئولیت می پذیرد باید خودش مسئول باشد. شاگردان من مربی شدند، از من بپرسید که آیا من کوچکترین دخالتی در کار آنها داشتم؟ از بردهای پرسپولیس خوشحالیم و با تساوی ناراحتیم حتی اگر باختی نداشته باشد. همه ما پیشکسوتان فقط طرفدار پرسپولیس هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حمایت او باعث ماندن درویش شد و آیا او و سایر پیشکسوتان از ماندن درویش در پرسپولیس راضی هستند که هیچ انتقادی نمی کنند، گفت: درویش کار اشتباهی کرد که رفت؟ پرسپولیس دیروز بد بود؟

وی در پاسخ به اینکه پرسپولیس در خط حمله نبود، گفت: خدایا این حرف را نزن. قطعا نباید بازیکنی را بیاوریم و بگوییم مهاجم است. حالا وحید امیری در 34، 35 سالگی بهترین بازیکن زمین است، او را فوروارد کنیم نتیجه می گیریم. بد بازی کردند؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تقابل با ستاره های تیم های عربی بیان کرد: پرسپولیس و استقلال به راحتی این تیم ها را شکست دادند، اگر در هر جایی به جز زمین حریف بازی کنیم، به راحتی پیروز می شویم. هم پرسپولیس و هم استقلال و تراکتور و سپاهان شرایط یکسانی دارند.

پروین درباره کمبود پرسپولیس در پست هافبک گفت: اگر پرسپولیس فردا هافبک بیاورد می گویید مهاجم کم دارند، اگر مهاجم بیاید می گویید دروازه بان ندارند، بنشینید شکایت کنید!

وی در پاسخ به این سوال که «آیا گندوز جایگزین خوبی برای بیرانوند بوده است؟»، تصریح کرد: نه، خیلی خوب نبوده است. حرکت پاهای او به ویژه ضعیف است. البته بد نیست و خوب کار می کند و وقتی خط دفاعی خوب کار کند فشار زیادی روی دروازه بان وارد نمی شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره عملکرد جواد نکونام در استقلال اظهار کرد: جواد در استقلال خوب کار می کند اما آنها دست از تلاش بر نمی دارند. در اهواز دیدید که از اول بازی بطری ها را روی زمین انداختند، اول باید حاشیه ها را جمع کنند. جواد خوب است و باید به او فرصت داد. به هر مربی ایرانی یا خارجی باید 10 هفته فرصت داده شود. از هفته اول شروع به فحش دادن می کنند. سایت ها و خبرگزاری هایشان آن را با قوری خنک می کنند و با کشمش گرم می کنند.

پروین درباره انتخاب احمد دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: شناخت زیادی از او ندارم. آقای دنیامالی قبلا ملوان بوده و از زمانی که در فوتبال بوده و دانشی دارد، فکر می کنم می تواند برای فوتبال کاری انجام دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=346867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.