افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

پرویز پرستویی و محسن کیایی در کنار هم در «شکرکه»

  • کد خبر : 373163
پرویز پرستویی و محسن کیایی در کنار هم در «شکرکه»

آفتاب نیوز: فیلمبرداری سریال شکارگاه که قبلا قلعه نام داشت از اواخر مهرماه آغاز می شود. این سریال دومین تجربه سریال سازی نیما جاویدی برای شبکه نمایش خانگی است که پیش از این سریال تمام اکشن را با بازی نوید محمدزاده و احمد مهرانفر ساخته بود. بازیگری که بسیار مورد توجه قرار گرفت و از […]

آفتاب نیوز:

فیلمبرداری سریال شکارگاه که قبلا قلعه نام داشت از اواخر مهرماه آغاز می شود. این سریال دومین تجربه سریال سازی نیما جاویدی برای شبکه نمایش خانگی است که پیش از این سریال تمام اکشن را با بازی نوید محمدزاده و احمد مهرانفر ساخته بود. بازیگری که بسیار مورد توجه قرار گرفت و از شبکه آرت دو فرانس نیز پخش شد، داستان گروهی از بازیگران بود که در موقعیت‌های واقعی بازی می‌کردند تا از پول آن برای خرید تئاتر متروکه‌ای که در آنجا تمرین می‌کردند استفاده کنند.

تهیه کننده شکارگاه مهدی بدرلو است که در فیلم های برادران لیلا، تفریق، همه چیز، سرگرد، زالاوا، خورشید و سرخپوست به عنوان مدیر تولید و مدیر پروژه فعالیت داشته و همچنین تهیه کننده سریال سرگیجه بوده است.

تاریخچه ذخیره گاه شکار چیست؟

درباره تاریخچه حفاظتگاه شکار چیز زیادی توضیح داده نشده است، فقط این که با یک مهمانی بزرگ شروع می شود و اتفاقات غیرمنتظره مسیر تاریخ را تغییر می دهد. داستان این مینی سریال 9 قسمتی در دوران قاجار می گذرد و همانطور که گفته شد همگی در یک لوکیشن فیلمبرداری می شود. ساخت دکورهای سریال در حال انجام است و به زودی به پایان می رسد و پس از آن فیلمبرداری آغاز خواهد شد. با توجه به این لوکیشن منحصر به فرد، این سریال با فیلم هندی دیگری ساخته نیما جاویدی مقایسه شده است که در زندان می گذرد.

باز هم همکاری پرویز پرستویی و محسن کیایی

تا به امروز حضور پرویز پرستویی و محسن کیایی در ذخیره گاه شکار قطعی شده است. این سریال به دنبال فیلم مطرب و سریال هم گهن و هزار و یک شب است که البته هنوز پخش نشده است. همه این فیلم ها و سریال هایی که این دو بازیگر در کنار هم بوده اند از پروژه های مصطفی کیایی بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.