افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

پروژه 1100 خانه در قرچک بازسازی و آماده تحویل می باشد

  • کد خبر : 115989

به گزارش بازار، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در بازدید از پروژه 1100 واحدی مسکن سبحان شهرستان قرچک با اشاره به ماموریت محوله از سوی رئیس جمهور در خصوص این پروژه گفت: مراحل اجرایی این پروژه طی شده است. واحدها حدود 20 سال پیش شروع به کار کردند اما به دلیل مشکلاتی […]

به گزارش بازار، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در بازدید از پروژه 1100 واحدی مسکن سبحان شهرستان قرچک با اشاره به ماموریت محوله از سوی رئیس جمهور در خصوص این پروژه گفت: مراحل اجرایی این پروژه طی شده است. واحدها حدود 20 سال پیش شروع به کار کردند اما به دلیل مشکلاتی وارد چرخه عرضه نشده بودند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات سریع بانک مسکن در دو ماه و نیم گذشته در خصوص نوسازی ساختمان ها و غیره، یادآور شد: برخی از واحدها پس از 10 سال ساخت دچار مشکل شدند اما اکنون تمامی واحدها بازسازی شده اند. و آماده تحویل

بذرپاش با تاکید بر اینکه تامین ایمنی ساختمان ها در اولویت است، گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در کل این سایت آزمایشات گسترده ای را انجام داده است و نظام مهندسی به زودی نظر خود را در مورد این پروژه ها اعلام خواهد کرد.

وی ادامه داد: محوطه سازی و لوله کشی معابر نیز در حال انجام است و شبکه فاضلاب (ایگو) نیز مسائلی دارد که در حال رسیدگی است.

به گفته بذرپاش، کار ساخت این سایت هم اکنون به پایان رسیده و ساختمان ها را با خیال راحت به مردم تحویل خواهیم داد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ متقاضی برای تحویل این واحدها پولی پرداخت نکرده است، ادامه داد: اولویت تحویل با مردم شهرستان قرچک است و با همکاری بانک مسکن این واحدها در اختیار مردم قرار می گیرد. متقاضیان

گفتنی است عملیات ساخت پروژه مسکونی 1100 واحدی سبحان 2 از سال 1387 در قرچک ادامه دارد و مراحل ساخت آن در سال 1389 به پایان رسیده است.

این پروژه شامل 105 بلوک مسکونی، 1152 واحد مسکونی و 52 واحد تجاری است که هر بلوک دارای یک زیرزمین و 4 طبقه مسکونی می باشد.

این مجتمع مسکونی متعلق به یکی از مؤسسات مالی اعتباری بوده که پس از انحلال توسط بانک مرکزی، تمامی اموال آن برای پرداخت بدهی به بانک مرکزی مصادره شد، اما برخی مشکلات از جمله عدم ارائه سرانه آموزشی مورد نیاز، عدم دریافت اتمام کار توسط شهرداری و بدون مشخص شدن وضعیت بدهی ها، حتی یک واحد از این مجتمع مسکونی در بازار عرضه نمی شود.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در بازدید از این پروژه مسکونی در تاریخ 7 خرداد 1401، وزارت راه و شهرسازی را مأمور تحویل این واحدها کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.