افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

پروژه های نیمه تمام آموزشی مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 248559
پروژه های نیمه تمام آموزشی مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت صالحی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به مدارس دولتی، بر این اساس همه ما برنامه ها و فعالیت های […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت صالحی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به مدارس دولتی، بر این اساس همه ما برنامه ها و فعالیت های خود را به سمت مدارس دولتی هدایت می کنیم.

رئیس آموزش و پرورش تربت حیدریه اولویت آموزش و پرورش این منطقه را حمایت و تقویت مدارس دولتی با محوریت محرومیت زدایی به ویژه در مناطق کم برخوردار عنوان کرد.

برقراری عدالت آموزشی که شامل؛ تجهیز هوشمند کلاس درس، استفاده صحیح از معلمان و فرهنگیان در مدارس دولتی، ساخت فضاهای آموزشی و ورزشی بخشی از اقدامات اتخاذ شده در سال جاری است.

صالحی افزود: پس از یک دهه بحث طبقه بندی معلمان در این دولت اجرایی مطرح شد و پرداخت ها و معوقات فرهنگیان نیز پرداخت شد.

رئیس آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: در حوزه عمرانی تمامی پروژه های نیمه تمام مهرماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی به اقدامات دولت سیزدهم به نفع فرهنگیان اشاره کرد و گفت: عدالت آموزشی موضوع مهمی است که سعی شده در اولویت قرار گیرد به همین دلیل توجه ویژه ای به مدارس دولتی به ویژه در حاشیه شهر داشته ایم. مناطق کم برخوردار. “.

صالحی تصریح کرد: نیروهای جدید جذب شده با کمک این اداره کل در سطوح متوسطه و ابتدایی شهرستان به کار گرفته شدند و این در حالی بود که پیش از این به مناطق مختلف اعزام می شدند، همزمان 120 نفر در مقطع ابتدایی و ابتدایی به مناطق مختلف اعزام می شدند. 55 نفر از مقطع متوسطه در سال جدید جذب شدند.

رئیس آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: همچنین با برگزاری آزمون های امسال در مقاطع ابتدایی و متوسطه و طی مراحل گزینش، نیروی انسانی مورد نیاز در این منطقه افزایش می یابد.

وی بیان کرد: در حال حاضر 10 مدرسه در دستور تخریب هستند اما همچنان در حال استفاده هستند.

تربت حیدریه در زمینه آموزش و پرورش به مقام های برتر دست می یابد

صالحی به کسب رتبه های اول اشاره کرد و افزود: در مقطع متوسطه نیز رتبه های اول توسط دانش آموزان این منطقه در المپیادهای کشوری کسب شد که از جمله آنها می توان به مدال طلا در رشته اقتصاد و مدیریت نانو و همچنین مدال برنز المپیاد جغرافیا.

رئیس آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: در کنکور سراسری 1402 با کسب 70 رتبه رتبه سوم استان را به خود اختصاص دادیم و در مجموع در شاخص های مختلف آموزشی، آموزش متوسطه این منطقه رتبه اول را به خود اختصاص داد 47 ادارات استان بعد از ناحیه هفتم مشهد.

وی گفت: سال گذشته در مقطع متوسطه اول 7 مقام کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی و 50 مقام استانی کسب کردیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.