افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

پروژه های عمرانی و خدماتی در هفته بوشهر افتتاح یا اجرا می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 219812
پروژه های عمرانی و خدماتی در هفته بوشهر افتتاح یا اجرا می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 21 تا 28 اسفندماه به عنوان هفته بوشهر نامگذاری شده است و این هفته با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با تصویب بوشهر انجام شده است. شورای شهر، برنامه های مهمی تدوین شده است. شهردار بوشهر با بیان اینکه […]

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 21 تا 28 اسفندماه به عنوان هفته بوشهر نامگذاری شده است و این هفته با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با تصویب بوشهر انجام شده است. شورای شهر، برنامه های مهمی تدوین شده است.

شهردار بوشهر با بیان اینکه در هفته بزرگداشت بوشهر چندین پروژه عمرانی و سرمایه گذاری افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می شود، گفت: در این هفته از ساختمان تاریخی بیلیارد بافت سابق بوشهر بهره برداری می شود.

شهردار بوشهر طرح سرمایه گذاری نگین در ساحل بوشهر را از دیگر طرح ها عنوان کرد و افزود: پروژه رافائل حاشیه ساحل بوشهر در خلیج فارس در هفته بوشهر افتتاح می شود.

حیدری با بیان اینکه یکی از پروژه های مهم شهرداری بوشهر فانوس دریایی است، خاطرنشان کرد: این طرح اجرایی با بیش از 70 متر ارتفاع در ساحل بوشهر با سرمایه گذاری بیش از 100 میلیارد تومان آغاز شد.

وی از ساخت و افتتاح پروژه گذر سلامت با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان از سایر پروژه ها خبر داد و تصریح کرد: اجرای طرح دفع آب های سطحی میدان شهید سلیمانی مورد توجه قرار گرفته و پروژه به سازمان واگذار شده است. پیمانکار برای اجرای آن

شهردار بوشهر از دیگر پروژه ها، کف سازی بازار ماهی و خرما و بافت تاریخی بوشهر را اعلام کرد و خاطرنشان کرد: پروژه بزرگی در غرب محله تنگه ها با عنوان گذر 24 دقیقه ای در حال انجام است. متر به طول 4 کیلومتر. اجرا شد.

حیدری از افتتاح اسکله تفریحی در ساحل بوشهر ویژه ایام نوروز خبر داد و بیان کرد: تمامی طرح های مصوب شورای شهر بوشهر در شهرداری اجرا شده و در 2 سال گذشته پروژه های بزرگ عمرانی و خدمات شهری اجرا شده است. در بوشهر افتتاح شد.

و ادامه داد: در مجموع در هفته گرامیداشت بوشهر طرح های مختلف عمرانی و خدماتی با سرمایه گذاری بیش از 20 میلیارد تومان افتتاح و اجرا می شود.

حیدری با اشاره به برگزاری کوچه جشنواره در بوشهر افزود: برنامه جشنواره کوچه با همه انتقادات به آن اجرا شد و بسیاری از شهروندان از ترافیک و … گلایه داشتند.

وی ادامه داد: از همه مسئولان تقاضا دارم برای اجرای هر برنامه ای در سطح شهر با شهرداری و شهرداری هماهنگی داشته باشند، ما مخالف شادی نیستیم بلکه با سابقه طولانی استان بوشهر در حوزه دینی مخالفیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.