افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

پروژه های عمرانی شهر قدس در مرحله تکمیل و بهره برداری است.

  • کد خبر : 380826
پروژه های عمرانی شهر قدس در مرحله تکمیل و بهره برداری است.

با هدف ارتقای سرانه عمومی، دو استخر دوقلو و یک مدرسه در حال ساخت و تکمیل است. سعید شهلی شهردار قدس این خبر را به اسمارتک نیوز اعلام کرد. توسعه سرانه هزینه‌های عمومی و تقویت زیرساخت‌های شهری با محوریت توزیع عادلانه امکانات شهری و محرومیت زدایی از اولویت‌های برنامه‌ریزی شهری است که بهره‌برداری از سرانه […]

با هدف ارتقای سرانه عمومی، دو استخر دوقلو و یک مدرسه در حال ساخت و تکمیل است.

سعید شهلی شهردار قدس این خبر را به اسمارتک نیوز اعلام کرد.
توسعه سرانه هزینه‌های عمومی و تقویت زیرساخت‌های شهری با محوریت توزیع عادلانه امکانات شهری و محرومیت زدایی از اولویت‌های برنامه‌ریزی شهری است که بهره‌برداری از سرانه مدرسه 12 کلاسه در هفته دولت است تکمیل دو استخر دوقلو در محله های سرخه حصار و محمد آباد و باب مدرسه یکی از پروژه های عمرانی و خدماتی است که در ارتقای رفاه عمومی موثر است.
و افزود: توسعه معابر برای تسهیل تردد شهروندان همچنان در اولویت مدیریت شهری قرار دارد و از این حیث شاهد اقدامات و طرح های موثر با مشارکت شهروندان هستیم. مدیریت آبهای سطحی، شناسایی و تعیین تکلیف ساختمانهای ناایمن، پیمانکاری فرعی فرهنگسراها، اصلاح هندسی میدان ملاصدرا و مصلی، احداث پارک بانوان، احداث جاده کمربندی زیتون، تجهیز سکوهای ورزشی ورزشگاه، احداث 8 پارک هکتاری حاشیه جاده کمربندی چیتگر، تکمیل کانال سرپوشیده رودخانه ایرن و غرفه ورزشی تنیس روی میز از دیگر طرح ها و پروژه های زیرساختی شهرستان است که نقش مهمی در ارتقای سطح سرانه و ارائه خدمات به شهروندان دارد. .
شهلی همچنین از جذب یک میلیارد ریال درآمد شهرداری در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: امیدواریم با تلاش و همکاری شهرداری و مشارکت شهروندان شاهد تحقق کامل این امر باشیم. بودجه و توسعه و تقویت بیشتر پروژه های عمرانی، خدماتی و رفاهی در شهرستان.
شهردار قدس با اشاره به نقش و اهمیت ورزشگاه شهدا در شهر قدس و میزبانی مسابقات آسیایی و لیگ برتر گفت: با تلاش، همکاری و همدلی شهر و مشارکت شهروندان، نخبگان آسیایی مسابقات لیگ با تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا و نهادهای رسمی با موفقیت انجام شد. در حال انجام است و تلاش شهرستان و مدیریت شهری میزبانی این رویداد مهم ورزشی با کیفیت و استاندارد بالاست.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.