افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پروژه های سینمایی باید در خوزستان ساخته شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 123263
پروژه های سینمایی باید در خوزستان ساخته شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی ظهر چهارشنبه در نشست سینماگران خوزستانی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: هنرمندان خوزستانی در همه عرصه های فرهنگی، هنری و رسانه ای همواره در رویدادهای ملی از جمله حضور دارند. بین المللی و اتفاقاتی که می افتد با رویکرد میهنی و […]

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی ظهر چهارشنبه در نشست سینماگران خوزستانی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: هنرمندان خوزستانی در همه عرصه های فرهنگی، هنری و رسانه ای همواره در رویدادهای ملی از جمله حضور دارند. بین المللی و اتفاقاتی که می افتد با رویکرد میهنی و انقلابی بوده و هست که باید قدردان آنها باشیم.

مدیرکل ارشاد فرهنگی اسلامی خوزستان گفت: در حوادثی مانند واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه شاهد بودیم که خون همه مردم در حال جوشیدن بود و این موضوع به ویژه در هنرمندان از خوزستان

وی افزود: همچنین در برخی رویدادها مانند سینما مهر ایران که در اهواز برگزار شد، شاهد شکوه، نظم و حضور این مراسم بودیم. گرفتن ساخته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: با توجه به همه مشکلاتی که در خوزستان وجود دارد، مانند دفاع مقدس که حضرت آقا فرمودند گنجینه ای است که در اختیار ماست یا دیگر ملی، میهنی، سرزمینی، اقلیمی و فرهنگی. . ، مولفه های زیست محیطی و اقوام مختلف استان و عشقی که مردم استان به عنوان دروازه تشیع در ایران اسلامی دارند، امیدواریم بتوانیم کمک کنیم و مجموعه فیلم کمک کند تا شاهد اتفاقات مناسبی باشیم. به شأن این مردم استان خوزستان، مهد و خاستگاه تمدن ایران زمین.

منادی افزود: علاوه بر این در حال انجام کارهای زیربنایی هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.