افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

پروژه های اولویت دار اربعین 1403 ایلام تامین مالی می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 296844
پروژه های اولویت دار اربعین 1403 ایلام تامین مالی می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر سیدمجید میرا احمدی معاون وزیر و رئیس ستاد اربعین حسینی در کشور در نشست ستاد اربعین حسینی استان ایلام گفت: بار اصلی اربعین حسینی و این حماسه بزرگ بر دوش است. دوش ستاد اربعین در استان ایلام قرار دارد که بیش از 50 درصد تردد از این استان انجام می شود […]

به گزارش خبرنگار مهر سیدمجید میرا احمدی معاون وزیر و رئیس ستاد اربعین حسینی در کشور در نشست ستاد اربعین حسینی استان ایلام گفت: بار اصلی اربعین حسینی و این حماسه بزرگ بر دوش است. دوش ستاد اربعین در استان ایلام قرار دارد که بیش از 50 درصد تردد از این استان انجام می شود و بدین وسیله از استاندار محترم و کلیه اعضای ستاد اربعین استان تشکر و قدردانی می نمایم.

وی ضمن تاکید بر اینکه فرماندهی اربعین در استان در اختیار استاندار ایلام است، خاطرنشان کرد: هر امکاناتی که برای برگزاری کنگره اربعین وارد استان می شود باید باشد. اطلاع و هماهنگی استاندارد ذخیره سازی، مصرف و مدیریت.

اربعین حسینی رئیس ستاد کشوری طرح های اولویت دار اربعین حسینی ایلام وی اعلام کرد و گفت: کمربندی مهران غربی را روشن کنید، 30 کیلومتر مرز را ببندید، پل را تکمیل کنید. کنجانچمتکمیل شبکه فاضلاب و تصفیه خانه مهران. چی شده؟ احداث بزرگراه قدس (از پل زائر تا پایانه شهید سلیمانی) و تکمیل ساختمان مرزبانی از پروژه های اولویت دار اربعین در استان ایلام است که در زمان باقی مانده تا اربعین تامین اعتبار می شود.

برجسته: از ظرفیت واقعی ناوگان حمل و نقل و اتوبوس وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی در اربعین حسینی استفاده می شود و نرخ مصوب بلیت اتوبوس از اول صفر ماه اعلام می شود.

میرا احمدی بیانیه: ترافیک و امور حمل و نقلشرایط رفاهی، تامین آب سرد و موضوع خنک کننده در ترمینال برکت برای رفاه حال زائران، امکان تحمل تاخیرهای احتمالی در ایام اربعین در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی شهید مظلومی بود که با خون خود زندگی کرد. مجددی به نهضت و پیشرفت نظام اسلامی داد.

معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: شهید رئیسی رهبر مردم است نامزد وی گفت: این سامانه در صورت داشتن مدیران جهادی، مردمی و آموزش دیده می تواند راهگشای مشکلات مردم باشد.

وی گفت: شهادت آیت الله رئیسی نیز روند خدمت رسانی را تسریع کرد و حماسه بزرگی در کشور رقم خورد به گونه ای که مردم از طیف ها و جریان های مختلف سیاسی بر ادامه رویکرد رئیس جمهور شهید از سوی رئیس جمهور آینده تاکید کردند. آن را نادیده نگرفتند. . رای دن یکی از گونه های اوست. شهید رئیسی نیز مانند شهید بهشتی تحولی عمیق در مردم ما و جهت گیری های سیاسی جامعه ایجاد کرد.

میرا احمدی با اشاره به بحث های انتخاباتی، به یاد آورد: در انتخابات بعدی باید مراقب بود که سیستم مدیریتی که آیت الله رئیسی با شهادتش ایجاد کرد، تغییر نکند. اگر این کار را بکند، کشور و مردم آسیب خواهند دید. خسارت آنها خواهند بود.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم به ریاست شهید رئیسی ایمان و عزم زیادی برای تکمیل زیرساخت های اربعین داشت به این ترتیب بیش از 10 میلیارد تومان فقط در استان ایلام برای زیرساخت های اربعین هزینه شد.

رئیس ستاد اربعین در کشور افزود: باید تلاش کنیم. میدونی و اربعین بعدی را برای مردم آسان و ایمن کند و مدیران باید نسبت به تامین آب سرد، درمان گرمازدگی و عدم توقف زائران در هنگام ورود و خروج اقدامات لازم را انجام دهند. مسئولان استانی توجه داشته باشند که در دهه اول محرم که بر تعداد زائران افزوده می شود، آب سرد، سرویس بهداشتی و سایر مایحتاج را تامین کنند.

وی تصریح کرد: در اربعین امسال مدیریت گرمای هوا و تامین آب شرب بسیار مهم است و برای مدیریت بهتر ایستگاه آب برای اربعین در مرز مهران ایجاد شده است.

میرا احمدی برجسته شده: برای آموزش زائران، کلیپ های آموزشی و بهداشتی با محتوای مناسب قدم. مطمئن از مرز به دلیل گرمای هوا در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=296844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.