افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

پروژه مدیریت آب شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از 5 پروژه برتر دنیا شناخته شد

  • کد خبر : 112079
پروژه مدیریت آب شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از 5 پروژه برتر دنیا شناخته شد

به گزارش بازار، بر اساس اعلام انجمن جهانی فولاد، پروژه «مدیریت بازیافت آب و استفاده از پساب شهری جوامع محلی» فولاد مبارکه برای اولین بار با توجه به تاثیر آن بر مدیریت پایدار منابع آب. و ایجاد ارزش مشترک با جامعه، به عنوان یکی از 5 پروژه برتر این پروژه، این دوره در بین شرکت‌های […]

به گزارش بازار، بر اساس اعلام انجمن جهانی فولاد، پروژه «مدیریت بازیافت آب و استفاده از پساب شهری جوامع محلی» فولاد مبارکه برای اولین بار با توجه به تاثیر آن بر مدیریت پایدار منابع آب. و ایجاد ارزش مشترک با جامعه، به عنوان یکی از 5 پروژه برتر این پروژه، این دوره در بین شرکت‌های اصلی فولاد جهان در بین برگزیدگان نهایی در بخش جایزه «تعالی در مدیریت پایداری» نامزد شد.

مبارکه مدیرعامل فولاد پس از کسب این موفقیت در گفت و گو با خبرنگار فولاد گفت: خوشبختانه امسال توانسته ایم گام های مهمی در راستای تحقق چشم انداز و گام دوم فولاد برداریم؛ رکوردهای تولید را در کیفیت و کمیت ارتقا دهیم و توانسته ایم. با طراحی و تولید چند گرید جدید فولادی سبد محصولات این شرکت را توسعه داد و شاهدیم که پروژه های عمرانی با سرعت مناسبی در حال انجام است؛ تا اینکه با قرار دادن یک رکورد تاریخی در مرحله اول نیروگاه شهید کاظمی به بهره برداری رسید. و توانستیم گام بزرگی برای غلبه بر یکی از چالش های اصلی شرکت و کشور برداریم: تولید بخشی دیگر از برق مورد نیاز خود.

محمدیاسر طیب نیا پرداخت به موقع سود سهامداران و برقراری ثبات و آرامش در بازار فولاد کشور با حداکثر تولید علیرغم محدودیت های موجود را از دیگر دستاوردهای اخیر این شرکت برشمرد.

وی یکی از پروژه های فولاد مبارکه را جزو 5 پروژه برتر دنیا در حوزه صنعت فولاد دانست و به عنوان یک دستاورد بزرگ برای صنعت فولاد کشور عنوان کرد و افزود: فولاد مبارکه خود را در کنار مردم جامعه خود شهروندی مسئولیت پذیر می داند و می داند. در چارچوب چالش هایی که پیرامون آن وجود دارد و مسئولیت هایی را در زمینه های اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی پذیرفته است. این شرکت از ابتدای فعالیت خود «توسعه پایدار» را به عنوان راهکاری برای خلق آینده ای بهتر برای کشور در نظر گرفته است.

فولاد مبارکه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه حضور موفق تر در بازارهای جهانی و رقابت پذیری در آینده منوط به تلاش ما در حوزه حکمرانی پایدار (ESG) خواهد بود، ادامه داد: در حال حاضر در عصر انقلاب چهارم صنعتی و رشد اقتصاد جهانی فناوری و پیشرفت‌های فناوری، ما به دنبال تبادل فناوری و ترویج همکاری در سراسر زنجیره ارزش فولاد برای تولید فولاد کم کربن و کاهش استفاده از منابع تجدیدناپذیر هستیم. برای این منظور، ما در ساخت یک نیروگاه خورشیدی 900 مگاواتی سرمایه گذاری کرده ایم و در آینده، استراتژی اصلی ما استفاده از انرژی های تجدیدپذیر برای تامین انرژی است.

طبق اظهارات طیب نیا، در بخش آب که یکی از دغدغه های مهم و برحق جامعه است، سرمایه گذاری ها و اقدامات مهمی بدون موازی در دنیا انجام شده است. این اقدامات منجر به کاهش میزان آب خام برداشت شده از رودخانه از 16.5 متر مکعب در ابتدای ایجاد به 2.2 متر مکعب در هر تن تکثال در حال حاضر و ثبت رکورد جهانی در صنعت فولاد شد. امروز شاهدیم که پس از کسب موفقیت آمیز جایزه پایداری ESG، پروژه مدیریت پایدار آب در کارخانه فولاد مبارکه به عنوان یکی از 5 پروژه برتر صنعت فولاد جهانی در حوزه پایداری توسط انجمن جهانی فولاد معرفی شده است. و این گویای تعهد و موفقیت شرکت در حرکت به سمت توسعه پایدار است.

فولاد مبارکه موتور توسعه، رشد و تعالی کشور است

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای فولاد مبارکه در همه زمینه ها از جمله پروژه های انجام شده در حوزه محیط زیست، آب، انرژی و مسئولیت های اجتماعی باید به خوبی برای جامعه و ذی نفعان تبیین شود، گفت: آحاد جامعه باید بدانند که فولاد مبارکه آسرو همانطور که دوست جامعه، همیشه متعهد و مسئولیت پذیر، موتور توسعه، رشد و تعالی کشور را می شناسد و می باشد.

مدیرعامل فولاد مبارکه موفقیت های اخیر در کسب جایزه ESG و مدیریت تعالی پایداری انجمن جهانی فولاد را به تمامی کارکنان، ذینفعان و هموطنان به ویژه دوستداران صنعت متولی تبریک گفت و خاطرنشان کرد: مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت. برای عزت و سربلندی ایران اسلامی و آن را در تمامی عرصه های تولید، توسعه، نوآوری و مسئولیت اجتماعی به کار خواهد گرفت.

گفتنی است، انجمن جهانی فولاد به عنوان معتبرترین انجمن صنعت فولاد جهان، هر ساله به شرکت های عضو خود به دلیل مشارکت در صنعت فولاد در مدت یک سال در 6 بخش مجزا از جمله برتری در زمینه کم کربن جوایزی اهدا می کند. تولید فولاد، بهترین نوآوری سال، برتری در پایداری، برتری در ارزیابی چرخه عمر محصول، برتری در آموزش و مهارت‌ها و برتری در برنامه‌های ارتباطی داخلی و خارجی را که صنعت را تحت تأثیر قرار می‌دهند، پس از ارزیابی داوران مستقل تشخیص می‌دهد. با توجه به حضور بزرگترین تولیدکنندگان فولاد جهان، این مسابقه یکی از معتبرترین جوایز صنعت فولاد در جهان است.

طی مراحل ارزیابی این بخش، 23 پروژه از شرکت های مختلف فولادی درخواست شرکت در بخش جایزه تعالی پایداری را داشتند.

سپس بر اساس چهار شاخص که شامل آثار و دستاوردهای مثبت پروژه است، به ذینفعان، رهبری و امکان تکرار پروژه در سایر شرکت ها و ارتباط پروژه با ماموریت شرکت ها و اهمیت استراتژیک آن توسط مستقل اطلاع رسانی شود. قضات. کشورهایی از انگلستان، کانادا، هند، کره جنوبی، آمریکا و برزیل مورد قضاوت قرار گرفتند. در مرحله ارزیابی اولیه، 11 پروژه از بین شرکت کنندگان انتخاب و به مرحله بعدی منتقل شدند و پس از ارزیابی مجدد، تنها 5 پروژه برتر فولاد مبارکه، POSCO، فولاد بائو، JSW و TERNIUM و ENARIS به مرحله نهایی راه یافتند. فاز. و در لیست نهایی قرار گرفتند. پروژه های انجمن جهانی فولاد در بخش پایداری قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.