افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
8

پروژه جهانی سکه به دنبال جذب 100 میلیون دلار است

  • کد خبر : 20703
پروژه جهانی سکه به دنبال جذب 100 میلیون دلار است

پروژه WorldCoin در حال نهایی کردن دور جمع‌آوری سرمایه است که ارزش آن حدود 100 میلیون دلار تخمین زده می‌شود. گزارش کردن یک گرما WorldCoin، پروژه ای به رهبری سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI، در حال نهایی کردن یک دور مالی است که می تواند به 100 میلیون دلار برسد. به گفته منابع آگاه، پروژه […]

پروژه WorldCoin در حال نهایی کردن دور جمع‌آوری سرمایه است که ارزش آن حدود 100 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

گزارش کردن یک گرما WorldCoin، پروژه ای به رهبری سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI، در حال نهایی کردن یک دور مالی است که می تواند به 100 میلیون دلار برسد.

به گفته منابع آگاه، پروژه WorldCoin که از فناوری اسکن عنبیه برای افزایش امنیت شبکه استفاده می کند، در مراحل پایانی فرآیند تأمین مالی خود است.

واریز و برداشت نامحدود در صرافی Etrax
با ثبت نام در Etrax 50000 بیت شبا و 500000 بیت تورنت دریافت کنید!

هدیه بگیر!

این پروژه ادعا می‌کند که برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال، WorldCoin قصد دارد چیزی بیش از یک ارز دیجیتال شود. هدف از این پروژه ایجاد یک شبکه مالی جهانی است که برای همه افراد بدون توجه به وضعیت اجتماعی-اقتصادی آنها قابل دسترسی باشد.

به عنوان بخشی از استراتژی خود، WorldCoin قصد دارد توکن های خود را به صورت رایگان بین کاربرانی که هویت خود را از طریق یک دستگاه منحصر به فرد به نام Orb تأیید می کنند، توزیع کند.

Orb، دستگاهی که مخصوص این پروژه است، با اسکن عنبیه چشم کاربران، شناسه دیجیتالی به نام World ID را برای کاربران ایجاد می کند. ID جهان را می توان برای تعامل با برنامه های مختلف به صورت ناشناس استفاده کرد. در عین حال، این شناسه از حریم خصوصی کاربران نیز محافظت می کند.

لازم به ذکر است که هر فرد تنها می تواند یک سهم Worldcoin دریافت کند تا احتمال کلاهبرداری و سوء استفاده از سیستم کاهش یابد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-15 17:50:39

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.