افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

پرونده گازرسانی به روستاهای لرستان در سال 1403 بسته می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 147780
پرونده گازرسانی به روستاهای لرستان در سال 1403 بسته می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

کرم گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارائه خدمات شرکت گاز لرستان به 615 هزار و 426 مشترک گاز خانگی، روستایی و صنعتی در استان گفت: از مجموع 33 شهرستان لرستان در حال حاضر 32 شهر از نعمت برخوردار هستند. از گاز طبیعی کدام شهر لرستان گاز ندارد؟ وی گفت: لرستان تنها […]

کرم گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارائه خدمات شرکت گاز لرستان به 615 هزار و 426 مشترک گاز خانگی، روستایی و صنعتی در استان گفت: از مجموع 33 شهرستان لرستان در حال حاضر 32 شهر از نعمت برخوردار هستند. از گاز طبیعی

کدام شهر لرستان گاز ندارد؟

وی گفت: لرستان تنها شهر بدون گاز در حال حاضر است.تیتکان” در منطقه “اصابتآنها الیگودرها هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان اجرای گازرسانی به این شهر را در دست اجرا عنوان کرد و افزود: ضریب نفوذ گازرسانی در محدوده شهری لرستان 99.97 درصد است.

گودرزی با اشاره به اینکه از مجموع 2 هزار و 447 روستای واجد شرایط گازرسانی لرستان، 2 هزار و 289 روستا دارای گاز طبیعی هستند، تصریح کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 180 روستا در حال انجام است.

وی گفت: پیمانکاران اجرایی در حال انجام گازرسانی به این محلات در نقاط مختلف استان هستند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: ضریب نفوذ گازرسانی به روستاهای استان نیز 97.98 درصد است.

گدرزی عملکرد گازرسانی به روستاهای لرستان را 12 درصد بالاتر از میانگین کشوری دانست و تصریح کرد: ضریب نفوذ کل گازرسانی شهری و روستایی لرستان 99.3 درصد است.

آخرین اخبار تاسیسات گازی المک در “شل آباد”

وی در ادامه سخنان خود به گازرسانی به شهر اشاره کرد.تبدیل شود آباد» به عنوان منطقه صعب العبور و کوهستانی استان لرستان گفت: در این شهرستان بیش از 200 علوم پایه گاز ما نصب کرده ایم.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: در دهستان این منطقه حدود 74 علوم پایه گاز ما نصب کرده ایم.

گدرزی گفت تا شبکه گاز نصب نشود نمی توانیم علوم پایه نصب کنیم وی افزود: پس از گازگرفتگی شبکه بلافاصله اقدام به نصب می کنیم. علوم پایه آن را در دستور کار قرار دادیم و در چند روز آینده قسمت هایی از شهر که شهرداری در اختیارمان گذاشته است تکمیل می شود.

و ادامه داد: شهرداری کار نصب در سایر مناطق جدید شهر را نیز تایید کرده است. علوم پایه در این بخش ها نیز به صورت موازی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تاکید کرد: تقدیم به مردم شهرتبدیل شود آباد» قول می دهیم بقیه کارها را با قدرت انجام دهیم تا از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوید.

گدرزی می گوید کار نصب علوم پایه هم اکنون در چند شهرک تکمیل شده است، تصریح کرد: در سایر شهرستان ها نیز به صورت موازی کار انجام می شود.

وی تاکید کرد: البته تا زمان بهره برداری کامل گازرسانی و اخذ مجوزهای نظام مهندسی از متقاضیان شخص ثالث، سوخت مورد نیاز مردم را با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی تامین خواهیم کرد.

پرونده گازرسانی به محلات مجاز در سال 1403 بسته می شود

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات گازرسانی به 180 شهر استان در حال انجام است گفت: با اخذ مجوزهای جدید این تعداد شهرک افزایش می یابد.

گودرزی با بیان اینکه بلافاصله پس از اخذ مجوزها کار پیمانکاری را برای آنها انجام خواهیم داد، اظهار داشت: با توجه به اقدامات در دستور کار، پرونده گازرسانی به محلات واجد شرایط دارای پروانه گازرسانی در پایان سال 1403 بسته می شود.

وی بیان کرد: در آینده به شهرک های جدیدی که مجوز دریافت می کنند نیز گازرسانی می شود.

مصرف گاز در بخش خانگی ایران سه برابر میانگین جهانی است

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فصل سرما و بحث گازرسانی در استان گفت: به مردم این اطمینان را می دهم که امسال آمادگی خوبی خواهیم داشت. در این رابطه وارد فصل سال شدیم.

گودرزی با اشاره به اینکه تعمیرات لازم را در بهار و تابستان انجام داده ایم، گفت: تراز انرژی گاز در کشور در حال حاضر منفی است، مصرف گاز با تولید آن در کشور همخوانی ندارد.

وی تصریح کرد: میزان مصرف گاز در کشور نسبت به سایر کشورها بیشتر است، استانداردها را رعایت نمی کنیم و دو یا سه برابر نرخ جهانی گاز در بخش خانگی مصرف می کنیم.

مردم باید در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه در سال گذشته 670 مترمکعب گاز در بخش خانگی در یک روز مصرف شد، گفت: از 850 مترمکعب گازی که پالایش و تحویل شبکه شد، حدود 75 درصد آن مصرف شد. در بخش داخلی

گودرزی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز توسط مردم و دستگاه های اجرایی گفت: در این زمینه دولت پیشقدم شد و به استانداران اعلام کرد که شرایط به گونه ای باشد که دمای رفاه بین 18 و 18 درجه باشد. 20 درجه.

وی گفت: همچنین دستگاه های اجرایی باید یک ساعت قبل از شروع کار و یک ساعت قبل از تعطیلی وسایل گرمایشی را خاموش کنند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: همچنین تاکید شده است که در بخش اداری باید 30 درصد کاهش مصرف گاز داشته باشیم، در این راستا از مردم نیز می خواهیم در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.