افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پرونده پرسپولیس، استقلال و 11 باشگاه دیگر به کمیته انضباطی رفت! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 312169
پرونده پرسپولیس، استقلال و 11 باشگاه دیگر به کمیته انضباطی رفت!  – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

با اعلام سازمان لیگ، پرونده 13 تیم لیگ برتری که اسامی بازیکنان خود را در موعد مقرر به این سازمان ارائه نکرده بودند به کمیته انضباطی کشیده شد. طبق اعلام سازمان لیگ، 16 تیم لیگ برتری موظف شدند تا 15 مرداد 1403 اسامی 16 بازیکن خود را به این سازمان ارائه کنند تا تیم ها […]

با اعلام سازمان لیگ، پرونده 13 تیم لیگ برتری که اسامی بازیکنان خود را در موعد مقرر به این سازمان ارائه نکرده بودند به کمیته انضباطی کشیده شد.

طبق اعلام سازمان لیگ، 16 تیم لیگ برتری موظف شدند تا 15 مرداد 1403 اسامی 16 بازیکن خود را به این سازمان ارائه کنند تا تیم ها نتوانند با تغییر مبلغ قرارداد، قانون سقف قرارداد را دور بزنند. اما از این گروه تاکنون تنها تیم های تراکتور، گل گهر و چادرملو لیست بازیکنان خود را اعلام کرده اند. با این ماجرا به دلیل اینکه این اطلاعیه از قبل به باشگاه ها داده شده بود و همه باشگاه ها در جریان بودند، سازمان لیگ پرونده 13 باشگاه دیگر را در همان روز 15 مردادماه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داد. گفته می شود طبق قانون هر 13 باشگاه 5 میلیارد تومان جریمه می شوند.

سازمان لیگ این دستور را به تیم های لیگ داده بود تا از حد قانون دوری کنند و حالا مدیران این سازمان فکر می کنند برخی از تیم هایی که در زمان مشخص شده این کار را انجام نداده اند قصد فرار از قانون قرارداد دارند. سقف. آنها می خواهند پس از تکمیل خرید خود اعداد را خرد کنند.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ده تیم لیگ برتری دیگر باید به کمیته انضباطی پاسخ دهند و البته 5 میلیارد تومان جریمه بپردازند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)