افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

پرونده ساس در زندان اوین و پاسخ قوه قضائیه

  • کد خبر : 263379
پرونده ساس در زندان اوین و پاسخ قوه قضائیه

به گزارش آرمان ملی آنلاین، قوه قضاییه ادعای ضیاء نبوی مبنی بر شیوع ساس در زندان اوین را تکذیب کرد. ایلانا نوشت: قوه قضائیه در این خصوص اعلام کرد: ضیاء نبوی اخیرا در نامه ای در خصوص شیوع ساس در بند هشت زندان اوین ادعای کذب داشته است. یک منبع آگاه در سازمان زندان با […]

به گزارش آرمان ملی آنلاین، قوه قضاییه ادعای ضیاء نبوی مبنی بر شیوع ساس در زندان اوین را تکذیب کرد.

ایلانا نوشت: قوه قضائیه در این خصوص اعلام کرد: ضیاء نبوی اخیرا در نامه ای در خصوص شیوع ساس در بند هشت زندان اوین ادعای کذب داشته است.

یک منبع آگاه در سازمان زندان با تکذیب ادعای ضیاء نبوی گفت: نبوی در 28 فروردین 1303 با حکم قطعی یک سال حبس به بازداشتگاه معرفی شد.

زندانی مذکور با این اظهارات قصد داشت مسئولان زندان را برای تن دادن به خواسته های غیرقانونی خود از جمله انتقال از زندان 8 به زندان 4 تحت فشار قرار دهد.

این منبع آگاه گفت: محکوم علیه در بدو ورود به زندان اصرار داشت که به زندان شماره 4 منتقل شود اما با توجه به اینکه محل نگهداری محکومان منتقل شده بود.

به گفته این منبع آگاه، ضیا نبوی چند روز قبل از طرح شکایت اعلام کرده بود که «به هر نحوی شده به اندرزگاه 4 منتقل می شوم» و حتی گفته بود «موضوع را علنی می کنم تا مجبور شوند». انتقال من به اندرزگاه 4.”

بازداشتگاه اوین یکی از تمیزترین و منظم‌ترین زندان‌های کشور است و در وضعیت بهداشتی مناسبی قرار دارد. بند ۸ این زندان دارای لباسشویی و پتوشویی است و پتوهای زندانیان به طور مرتب شسته و ضدعفونی می شود و در اختیار آنها قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=263379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.