افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

پرورش ماهی در قفس، دامپروری، پرورش جلبک و کشت گیاهان دارویی در بوشهر رونق دارد.

  • کد خبر : 258061
پرورش ماهی در قفس، دامپروری، پرورش جلبک و کشت گیاهان دارویی در بوشهر رونق دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده بعدازظهر چهارشنبه در همایش توسعه آبزی پروری خود معیشتی با مشارکت مردم و محوریت روستاهای ساحلی تنگستان اظهار داشت: محوریت این همایش مردم و استقرار است. این برنامه در راستای تحقق عملی شعار سال می باشد. استاندار بوشهر به اولویت های اقتصادی 1403 در استان بوشهر پرداخت و […]

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده بعدازظهر چهارشنبه در همایش توسعه آبزی پروری خود معیشتی با مشارکت مردم و محوریت روستاهای ساحلی تنگستان اظهار داشت: محوریت این همایش مردم و استقرار است. این برنامه در راستای تحقق عملی شعار سال می باشد.

استاندار بوشهر به اولویت های اقتصادی 1403 در استان بوشهر پرداخت و تصریح کرد: امسال در حوزه اقتصادی علاوه بر برنامه ریزی های روتین گذشته بر پرورش ماهی در قفس، دامپروری و پرواربندی گاوهای سبک و سنگین تمرکز داریم. ، پرورش جلبک و پرورش گیاهان دارویی.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه همایش ها روز به روز روستا محور می شوند، خاطرنشان کرد: در واقع تجربه موفق سال گذشته را در برخی حوزه ها در قالب همایش انجام داده ایم و همچنان بر روستاها تمرکز خواهیم کرد.

وی با اشاره به موفقیت طرح های آزمایشی پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر تاکید کرد: پرورش ماهی در قفس چهار لایه است و در آب های ساحلی، کم عمق، متوسط ​​و عمیق استان انجام می شود.

وی با تاکید بر اهمیت طرح های اقتصادی مردم محور تصریح کرد: یکی از مزیت های طرح های اقتصادی مردم محور این است که هر فردی با توان مالی متفاوت می تواند سرمایه گذاری کند و سرمایه گذاران خرد و کلان در این زمینه ها فعال هستند.

بر اساس این گزارش، همایش توسعه آبزی پروری خود معیشتی با مشارکت مردم و محوریت روستاهای ساحلی با حضور استاندار بوشهر، معاون اقتصادی استاندار بوشهر، فرمانداران شهرستان های ساحلی و مناطق روستایی، مدیران پایگاه دانش، مدیران شیلات و دامپزشکی و سایر مدیران، کارشناسان و فعالان اقتصادی مرتبط در تنگستان انجام شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=258061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.