افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

پروردگار علم الهادی! آیا خانه خود را با مهاجران افغانستانی شریک هستید و با آنها زیر یک سقف زندگی می کنید؟

  • کد خبر : 350766
پروردگار علم الهادی! آیا خانه خود را با مهاجران افغانستانی شریک هستید و با آنها زیر یک سقف زندگی می کنید؟

حق سیاست پروردگار علم الهادی! آیا خانه خود را با مهاجران افغانستانی شریک هستید و با آنها زیر یک سقف زندگی می کنید؟ امروز بحث مهاجران غیرقانونی افغان در ایران بسیار داغ است. روزنامه جمهوری اسلامی در گزارشی تکان دهنده نوشت که حتی طالبان نیز عناصر مسلح خود را به عنوان مهاجر به ایران فرستاده […]










امروز بحث مهاجران غیرقانونی افغان در ایران بسیار داغ است. روزنامه جمهوری اسلامی در گزارشی تکان دهنده نوشت که حتی طالبان نیز عناصر مسلح خود را به عنوان مهاجر به ایران فرستاده که در مناطق مختلف کشور جنایات متعددی را مرتکب شده اند.









به گزارش Intiter به گزارش عصر ایران، این روزها بحث مهاجران غیرقانونی افغانستانی در ایران بسیار داغ است. روزنامه جمهوری اسلامی در گزارشی تکان دهنده نوشت که حتی طالبان نیز عناصر مسلح خود را تحت عنوان مهاجران به ایران فرستاده که جنایات متعددی را در نقاط مختلف کشور مرتکب شده اند.

امروز شورای اسلامی شهر گزارش داده است که طرحی برای محدود کردن مهاجرت به ایران و اخراج اتباع غیرقانونی تهیه شده است که در صورت قانونی شدن ممکن است مشکلاتی در این زمینه حل شود.

در همین رابطه یکی از صحبت های سید احمد علم الهادی بازنشر گسترده ای در فضای مجازی شده است. این سخنرانی که در سال اول دولت قبل در فروردین 1401 ایراد شد، شاید نشانه تصمیم بزرگتری باشد که احتمالاً در دولت قبل در قبال مهاجران افغانستانی گرفته شده و علم الهادی نیز در این باره نظریه پردازی می کرده است.

با وجود این احتمال، علم الهادی در سخنان خود می گوید افغان هایی که به ایران آمده اند مانند مهاجرانی هستند که در آغاز اسلام از مکه به مدینه مهاجرت کرده اند و اهل مدینه (انصار) خانه و اموال خود را با آنها تقسیم کرده اند. آنها این کار را کردند. علم الهادی توصیه می کند که مردم ایران نیز با مهاجران افغانستانی همین کار را انجام دهند و تاکید می کند که آنها شریک ما هستند!

ما قرار نیست سخنان او را نقد کنیم و فقط یک سوال از الهادی داریم: آیا شما که می گویید مردم ایران خانه و زندگی خود را با مهاجران افغانستانی تقسیم کنند زیرا آنها شریک زندگی ما هستند، بعد از دو و یک نیم سال؟ از زمانی که این را گفتی می گذرد. گفتی خودت انجامش دادی؟ آیا خودتان خانه تان را تقسیم کرده اید و امروز افغان ها به عنوان «مهاجر» در کنار شما و خانواده شما به عنوان «انصار» در خانه شما زندگی می کنند؟ و چه مقدار از دارایی های خود را به مهاجران افغانستانی که همراه زندگی او هستند، داده است؟





Intiter را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید







تمامی اخبار این کادر به صورت خودکار توسط پلتفرم پلیکان در این سایت قرار می گیرد و سایت اینتیتر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=350766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.