افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

پرهیز از اختلاف و ستیزه جویی کلید حل مشکلات مردم است

  • کد خبر : 230806
پرهیز از اختلاف و ستیزه جویی کلید حل مشکلات مردم است

به گزارش سایت خبریحامیان ولایت» حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان صبح امروز (چهارشنبه 2 اسفند) در جلسه هیئت دولت با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی برای مبادلات داخلی و خودسازی اجتماعی و اشاره به سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر لزوم پرهیز از ستیزه جویی. دوشمان پسند […]

به گزارش سایت خبریحامیان ولایت»

حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان صبح امروز (چهارشنبه 2 اسفند) در جلسه هیئت دولت با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی برای مبادلات داخلی و خودسازی اجتماعی و اشاره به سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر لزوم پرهیز از ستیزه جویی. دوشمان پسند همه مسئولان و ارکان نظام را دریافت کننده این سخنان دانست و تصریح کرد: تلاش مسئولان برای اجرای این دستورالعمل و تمرکز بر وحدت و انسجام در دولت و مجلس و پرهیز از اختلاف، ستیزه جویی و جناح بندی از کلیدهای اصلی است. موفقیت در حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور.


در ادامه رئیس جمهور توجه به آرامش مردم و آثار اجتماعی تصمیمات و اقدامات دستگاه های دولتی را ضروری دانسته و خواستار توجه بیشتر به تهیه پیوست های فرهنگی و رسانه ای برای تصمیمات و اقدامات دولت شد. سازمان های دولتی و سازمان ها و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از اثرات منفی احتمالی تصمیمات.

رئیسی همچنین از وزرا و مسئولان اقتصادی دولت خواست گزارشی از مجموعه اقدامات دولت در زمینه مهار تورم و رشد تولید مطابق با شعار سال تهیه و ارائه کنند.


وزیر جهاد کشاورزی نیز در این جلسه گزارشی از رشد صادرات محصولات کشاورزی ارائه کرد. بر اساس این گزارش، صادرات محصولات کشاورزی در 10 ماهه سال 1402 هشت میلیون تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد رشد داشته است. از نظر ارزشی، ارزش کل این صادرات 6 میلیارد دلار بوده که رشد 23 درصدی را نشان می دهد.

بر اساس گزارش وزیر جهاد کشاورزی، کشورمان اگرچه تا دولت سیزدهم یکی از واردکنندگان آبزیان بود، اما با اقدامات انجام شده برای تامین نیازهای داخلی، به صادرکننده این محصول و مجموع صادرات صیادی تبدیل شده است. و تغذیه آبزیان در 10 ماهه امسال 67 درصد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته درصد رشد داشته است. همچنین صادرات سبزیجات و میوه جات 41 درصد، میوه و فرآورده های آن 35 درصد و صادرات لبنیات 23 درصد افزایش داشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.