افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

پرسپولیس 2 بار مقابل گربه سیاه پیروز شد

  • کد خبر : 369811
پرسپولیس 2 بار مقابل گربه سیاه پیروز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 20 امشب (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار محمدحسین کنعانی زادگان و علی علیپور گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند. ترکیب پرسپولیس: الکسیس گاندوز، گئورگی گلسیانی، محمدحسین کنعانی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 20 امشب (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار محمدحسین کنعانی زادگان و علی علیپور گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گاندوز، گئورگی گلسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، فرشاد فرجی، محمد خدابندلو، مسعود ریگی، اوستون آرونوف (45+5 – فرشاد احمدزاده)، امید عالیشاه، وحید امیری و علی علیپور.

ترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدراق، رحمان جعفری، محمدمهدی لطفی و بهرام گدرزی.

داور: محمدحسین زاهدی فرد

دقیقه 3: برخورد مدافعان تیم آلومینیوم با علی علیپور در داخل محوطه خیلی زود محمدحسین زاهدی فرد را مجبور به اعلام ضربه پنالتی کرد تا اولین فرصت این دیدار منجر به اعلام پنالتی به سود قرمزها شود.

دقیقه 5: محمدحسین کنعانی زادگان موفق شد از روی نقطه پنالتی و در مقابل حرکت دروازه بان آلومینیومی گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه 26: ضربه فنی و زیبای مسعود ریگی با نوک انگشتان دروازه بان آلومینیومی و پس از برخورد به تیرک دروازه به کرنر رفت.

دقیقه 27پاس عالیشاه و ضربه سر محکم علیپور را باز هم محمد خلیفه دروازه بان آلومینیوم با واکنش خوب برگشت داد.

33 دقیقه: میلاد محمدی با یک بازی انفرادی و شوت از زاویه بسته باز هم دروازه آلومینیوم را تهدید کرد و توپش از کنار دروازه به بیرون رفت.

40 دقیقه: علی علیپور با فرار سریع پشت مدافعان آلومینیومی به توپ رسید و با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کرد اما این گل با تصمیم کمک داور آفساید اعلام شد.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.