افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

پرسپولیس ۷۲ ساعت فرصت دارد تا پورعلیگنجی را جدا نکند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 304374
پرسپولیس ۷۲ ساعت فرصت دارد تا پورعلیگنجی را جدا نکند – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس نتوانست شرایط مالی معقولی برای پرداخت ها ایجاد کند و به همین دلیل اکنون با چالش بزرگی مواجه است. پرسپولیس در ابتدای فصل سقف بودجه خود را مشخص کرد و در ادامه به دنبال تامین منابع لازم در این زمینه بود. البته در عین حال پرسپولیسی ها با پیشنهادات اغواکننده ای هم همراه […]

باشگاه پرسپولیس نتوانست شرایط مالی معقولی برای پرداخت ها ایجاد کند و به همین دلیل اکنون با چالش بزرگی مواجه است.

پرسپولیس در ابتدای فصل سقف بودجه خود را مشخص کرد و در ادامه به دنبال تامین منابع لازم در این زمینه بود. البته در عین حال پرسپولیسی ها با پیشنهادات اغواکننده ای هم همراه بودند که با توجه به پرداخت هایی که سایر باشگاه ها برای این کانسپت انجام داده اند کاملا مشخص است. نمونه اش عیسی کثیر است که به خاطر همین مشکل از شر سربازان خلاص شد و به بالاترین پیشنهاد آن زمان پاسخ مثبت داد.

اما اکنون با پایان فصل و فعال شدن مجدد گزینه های بازیکنان و مطالبات آنها، باشگاه همچنان نتوانسته به تعهدات خود عمل کند و جالبتر اینکه بسیاری از فوتبالدوستان و البته هواداران این تیم امیدواریم با خصوصی سازی این باشگاه و مالکیت کنسرسیوم، مشکلات این تیم پایان یابد. کشف می شود که این تیم دیگر برای مبالغی مانند 100 میلیارد و کمی بیشتر لنگ نمی زند! مبالغ بودجه ای در باشگاه های مختلف برای دو بازیکن آنها در نظر گرفته شده است.

بعد از ماجرای اخیر علیرضا بیرانوند که قراردادش را برای مابقی مطالباتش فسخ کرد، حالا دومین بازیکنی که قرار است از این تیم جدا شود و به توافق نرسیده، مشخص شد: مرتضی پورعلیگنجی.

مدافع ملی پوش پرسپولیس که در میان بازیکنانی که قصد تمدید با این باشگاه را داشت، با این باشگاه به توافق نرسیده است و گفته می شود با توجه به مهلت ۷۲ ساعته به زودی تصمیم جدیدی خواهد گرفت.

مرتضی پورعلیگنجی در مذاکره با مدیران باشگاه و با وجود پیشنهاد خوب برتر از دو تیم لیگ، در نهایت خود را زیر بار این مبلغ دانست و با توجه به علاقه ای که به این تیم داشت، آن را پذیرفت. در حال حاضر به نظر می رسید این موضوع حل شده است و باشگاه در آستانه تمدید قرارداد با اولین بازیکن مورد نظر خود بود. اما این بازیکن هم از فصل گذشته و هم از فصل جاری مطالباتی داشته که امضای قرارداد را منوط به پرداخت و شفاف شدن وضعیت این موضوع کرده است.

پورعلی گنجی با قبول مبلغ در نظر گرفته شده از سوی باشگاه پرسپولیس اکنون منتظر پرداخت مطالبات خود است و تمدید قرارداد نیز منوط به این موضوع است و باید در نظر داشت مدیران این تیم که در حال مذاکره با شهرک هستند. بانک، آنها به دنبال مشارکت منابع برای پرداخت هستند، تا زمانی که مشخص شده موضوع مطرح شود یا بعد از علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی نیز از این تیم جدا شود و مقصد جدیدی را برای فصل آینده دنبال کند.

پورعلیگنجی با وجود پیشنهادی که از دو تیم ملی دارد، توافق با پرسپولیس را در اولویت قرار داده و در صورت عدم تحقق این موضوع به دنبال پیشنهاد خارجی خواهد بود تا باعث ناراحتی هواداران تیمش نشود. با این حال پرسپولیسی ها امیدوارند که حداقل در زمینه پرداخت مطالبات باقی مانده از فصل گذشته، باشگاه بیشتر به شرایط آنها توجه کند و آنها را در معرض هواداران قرار ندهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)