افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
2

پرسپولیس همچنان به دنبال دفاع چپ و فوروارد است

  • کد خبر : 323531
پرسپولیس همچنان به دنبال دفاع چپ و فوروارد است

بازی های دوستانه پرسپولیس از این به بعد کافی نبود که بگوییم تفکر تاکتیکی گاریدو چگونه است و باید چند هفته از مسابقات لیگ بگذرد تا در این مورد نظر قطعی داده شود. اما حقیقت این است که سرمربی اسپانیایی توجه ویژه ای به بازیکنان کناری چه در دفاع و چه وینگرها در حمله دارد. […]

بازی های دوستانه پرسپولیس از این به بعد کافی نبود که بگوییم تفکر تاکتیکی گاریدو چگونه است و باید چند هفته از مسابقات لیگ بگذرد تا در این مورد نظر قطعی داده شود. اما حقیقت این است که سرمربی اسپانیایی توجه ویژه ای به بازیکنان کناری چه در دفاع و چه وینگرها در حمله دارد.

آفتاب نیوز:

در حال حاضر دغدغه اصلی تیم پرسپولیس کمبود بازیکن در دو پست است. در سمت چپ خط دفاعی اگرچه وحید امیری در بازی های دوستانه عملکرد خوبی داشت اما این بدان معنا نیست که گاریدو به دنبال یک مدافع چپ تخصصی نیست حتی اگر امیری در این پست بازی کند. با لغو انتقال یحیی عطیه الله به پرسپولیس، این باشگاه منتظر گاریدو و ایجنتش برای معرفی گزینه جدید است. چرا که در حال حاضر گزینه های متعددی در باشگاه پرسپولیس مطرح شده و رزومه بسیار خوبی دارند. در پست وینگر اگرچه فرشاد احمدزاده جایگزین مهدی ترابی شده است، اما گاریدو همچنان به دنبال بازیکنی است که هم در پست وینگر راست و هم در پست مهاجم بازی کند. او همچنین گزینه های خود را برای این پست مشخص کرد و از پرسپولیس خواست یکی از آنها را جذب کند.

نکته جالب اینجاست که هر بار که گاریدو نام بازیکنی را به باشگاه می دهد، عوامل نزدیک به این باشگاه با بازیکن مذکور تماس گرفته و سعی می کنند مانع از این انتقال شوند. چنین مشکلی در باشگاه پرطرفدار به معضلی تبدیل شده است. در این میان حتی یکی از اعضای هیئت مدیره اخیراً زنگ زد و گاریدو را به برخی افراد معرفی کرد!

باشگاه پرسپولیس در خریدهای تابستانی آنطور که باید رضایت هوادارانش را جلب نکرد و در مقاطع مختلف صدای اعتراض خود را بلند کرد. در این میان برخی از مسئولان نزدیک به این باشگاه تلاش کردند عدم موفقیت باشگاه در جذب بازیکن را به عدم حمایت مالی اسپانسرها و مالکان به ویژه بانک شهر مرتبط کنند و به نوعی هواداران را به تجمع مقابل این بانک تحریک کردند. همین فشارها کافی بود تا بانک شهر حدود 140 میلیارد تومان در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دهد. پس از این اتفاق، انتظار می رفت مدیریت باشگاه پرسپولیس با خرید و نقل و انتقالات خوب دل هوادارانش را شاد کند و در این بین اسپانسرها نیز خود را مورد توجه قرار دهند. اتفاقی که تا این لحظه رخ نداده بود و باعث نارضایتی حامیان اصلی باشگاه پرسپولیس از عملکرد مدیریت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات شده است.

طبق اطلاعات به دست آمده حتی مدیریت بانک شهر نیز گلایه کرده است که باشگاه پرسپولیس نمی تواند رضایت هوادارانش را جلب کند و باید مدام تحت فشار باشد. در هر صورت اگر مدیریت باشگاه پرسپولیس نتواند در روزهای آینده رضایت هواداران خود را جلب کند، بانک شهر ممکن است مجبور به ایجاد تغییراتی در این باشگاه شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=323531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.