افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

پرسپولیس نمی خواهد دربی با VAR برگزار شود/ استقلال در زمان نامناسب باخت! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 225491
پرسپولیس نمی خواهد دربی با VAR برگزار شود/ استقلال در زمان نامناسب باخت!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط استقلال و حذف جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: همه می دانند که جام به عنوان جام شگفتی ها شناخته می شود اما استقلال آن مسابقه ای را که همه منتظر اولی آن بودند انجام نداد. بازی از جام بازیکنان تمرکز خوبی نداشتند و ضعیف بازی […]

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط استقلال و حذف جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: همه می دانند که جام به عنوان جام شگفتی ها شناخته می شود اما استقلال آن مسابقه ای را که همه منتظر اولی آن بودند انجام نداد. بازی از جام بازیکنان تمرکز خوبی نداشتند و ضعیف بازی کردند، تیم مس رفسنجان نیز بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. مس رفسنجان در نیم فصل با آمدن محرم نویدکیا تغییر کرده و فوتبال خوبی ارائه می دهد.

وی افزود: در بازی مقابل مس رفسنجان نمی خواهیم داور شکست استقلال را مقصر بدانیم چرا که بازیکنان استقلال خیلی خوب نبودند و نتوانستند بازی خود را انجام دهند اما داور هم در این بازی نقش داشت، از اتفاقات رخ داده است. در زمین تا گل دوم که در موقعیت آفساید به ثمر رسید، نتیجه هم حاصل شد، فوتبال همین است و حالا کادر فنی، بازیکنان و هواداران باید این دیدار را فراموش کنند و به فکر ادامه لیگ باشند.

استقلال در بدترین لحظه ممکن مغلوب مس شد

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال درباره حملات به جواد نکونام درباره تغییرات بازی با مس رفسنجان گفت: به نظر من استقلال مقابل مس در بدترین زمان ممکن شکست خورد و در همان مرحله از مرحله یک هشتم نهایی حذف شد. . اما دنیا به پایان نرسیده است. ما نمی توانیم تمام بولینگ مقابل جواد نکونام مربی را تنها برای یک مسابقه بشکنیم. در فوتبال همیشه چنین اتفاقاتی رخ می دهد و در شرایط فعلی فقط باید از بازیکنان و کادر فنی برای قهرمانی در لیگ حمایت کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: باید برای دربی که هفته آینده برگزار می شود آماده شویم، قطعا این دیدار حواشی و حساسیت های خاصی دارد چرا که برنده این دیدار می تواند گام بلندی برای ادامه قهرمانی بردارد.

در نیم فصل دوم استقلال خوزستان همه تیم ها را برد

نوری درباره بازی آبی ها مقابل استقلال خوزستان در هفته نوزدهم قبل از دربی صد و سوم گفت: استقلال خوزستان هم مثل مس رفسنجان در نیم فصل تغییر کرد، بازیکنان بسیار خوبی جذب کرد و سبک فوتبالش را تغییر داد. به نظر من این تیم می تواند در نیم فصل یقه هر تیمی را بگیرد و نتایج خوبی بگیرد و قطعا به این راحتی امتیاز از دست نمی دهد. از طرفی بازی در اهواز برگزار می شود و آنها میزبان هستند اما در جنوب هوادار زیادی نداریم و با حضور آنها می توانیم بهتر بازی کنیم.

بازیکنان 3 کارت باید با دقت بازی کنند.

وی با اشاره به بازیکنان 3 کارت آبی پایتخت تصریح کرد: این دیدار از چند جهت برای استقلال مهم است، اول اینکه بازی قبل از دربی است و بازیکنان باید در این دیدار پیروز شوند و با روحیه خوب برای بازی آماده شوند. دیدار با پرسپولیس مشکل دوم این است که 5 بازیکن آبی پوش 3 کارته هستند و باید با احتیاط بیشتری بازی کنند چون اگر کارت بگیرند بازی با پرسپولیس را می بازند. این موضوع می تواند باعث ایجاد استرس در بازیکنان شود اما آنها باید تمام توان خود را در زمین بگذارند تا بتوانیم این دیدار را خوب شروع کنیم.

برنامه ریزی مدیران فوتبال درست نیست

بازیکن سابق استقلال با انتقاد از برنامه ریزی لیگ دسته اول، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گفت: فدراسیون و سازمان لیگ برنامه ریزی مناسبی برای مسابقات لیگ نداشتند و استقلال باید مدام برای انجام بازی های خود در سفر باشد. در این سال ها شاهد برنامه ریزی مناسبی از سوی مدیران فوتبال کشورمان نبودیم.

پرسپولیس نمی خواهد دربی با VAR برگزار شود/ استقلال در زمان نامناسب باخت!

پرسپولیس دوست ندارد دربی با VAR جشن بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بیانیه باشگاه پرسپولیس مقابل آبی های پایتخت گفت: آخرین دربی که بازی با VAR برگزار شد، حواشی خاص خود را داشت اما بیانیه باشگاه پرسپولیس کاملا افشاکننده است. همه در لیگ به این تیم خاص معترض هستند. فکر می کنم تنها کسی که از حضور VAR در دربی ناراحت است پرسپولیس است چون داور نمی تواند نتیجه را برای آنها رقم بزند. آنها دوست دارند که هیچ کمک داور ویدیویی وجود نداشته باشد تا بتوانند با خیال راحت با داوری برنده شوند.

دربی با داور ویدئویی برگزار می شود

وی افزود: کمک داور ویدیویی باید در دربی با یک داور خوب همراه شود تا اشتباهات داوری کاهش یابد و هر دو تیم به حق خود برسند. این بازی قطعا در زمین و جناحین برتری خواهد داشت. با توجه به این موضوع امیدوارم داور خوبی برای این مسابقه انتخاب کنند تا هم مدیریت خوبی داشته باشم و هم شاهد بازی خوبی باشیم.

امیدوارم آرامشی که در استقلال وجود دارد یک دل باشد.

نوری در پایان به آرامش در تیم فوتبال استقلال اشاره و خاطرنشان کرد: همه آرامش را دوست دارند و امیدواریم آرامش از ته دل باشد و اجازه ندهد که شوخی های بیرونی به تیم ضربه بزند. استقلال جام حذفی را از دست داده است و باید قهرمان لیگ شود تا هواداران شاد باشند و در پایان فصل با هم این قهرمانی را جشن بگیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.