افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

پرسپولیس نسبت به استقلال کار سختی دارد/امیدوارم نساجی دوام بیاورد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 243520
پرسپولیس نسبت به استقلال کار سختی دارد/امیدوارم نساجی دوام بیاورد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های لیگ برتر به هفته های پایانی خود نزدیک می شود و بهترین تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنند و آخرین تیم ها تلاش می کنند تا به دسته پایین سقوط نکنند. استقلال تهران و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شوند و در انتهای جدول نیز […]

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های لیگ برتر به هفته های پایانی خود نزدیک می شود و بهترین تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنند و آخرین تیم ها تلاش می کنند تا به دسته پایین سقوط نکنند. استقلال تهران و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شوند و در انتهای جدول نیز دو تیم نفت و نساجی با 16 امتیاز، مدعیان اصلی سقوط محسوب می شوند.

حسن اشجری کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل بیست و سوم اظهار داشت: با نگاهی به جدول مشخص می شود که قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است و سایر تیم ها خیلی کم دارند. ممکن ها.

مدافع اسبق فوتبال ایران ادامه داد: به نظرم اگر مدیریت و کادر فنی این باشگاه حاشیه های تیم را حذف کنند و بحث را کنار بگذارند شانس استقلال بیشتر می شود چرا که این تیم پیشتاز است و با در نظر گرفتن بازی هایی که انجام داده است. او می تواند امتیاز لازم را بگیرد و دوباره قهرمان شود.

دوست دارم نساجی در لیگ برتر بماند.

وی ادامه داد: در انتهای جدول شرایط بسیار سخت تر از بالای جدول است و به نظر من هر تیمی که با صنعت نفت، نساجی و استقلال خوزستان رقابت می کند نباید احساس راحتی کند. این 3 تیم از باشگاه های قدیمی ایران هستند و امیدوارم نساجی که یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران به حساب می آید و با توجه به هزینه هایی که انجام داده اند، فکر می کنم بتوانند در مسابقات باقی مانده امتیاز خوبی کسب کنند لیگ برتر. ، اما دو تیم جنوبی استقلال و نفت سخت هستند و نمی توان پیش بینی کرد کدام تیم در لیگ باقی می ماند.

نوشتن بیانیه فقط باعث ایجاد حاشیه در تیم ها می شود

اشجری در خصوص نوشتن بیانیه باشگاه ها و اینکه فدراسیون فوتبال برای باشگاه هایی که شروع به بیانیه نویسی می کنند جریمه سنگینی در نظر می گیرد، گفت: بیانیه نویسی تنها باشگاه ها را در حاشیه می گذارد و این مشکل تمرکز بازیکنان و همچنین در باشگاه را به هم می زند. فرآیند نتیجه گیری تیمی.” موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: در مورد جریمه از سوی فدراسیون فوتبال هم باید بگویم که این نتایج سودی به همراه نخواهد داشت و اگر اختلافی بین باشگاه ها پیش بیاید دوباره بیانیه می نویسند. این مشکل باید ریشه کن شود تا هیچ مدیری این اقدامات را انجام ندهد.

اشجری در پایان گفت: علاقه مندان به فوتبال نیاز به دیدن یک بازی زیبا دارند که با ایجاد حواشی فراوان مانند این گفته، تمرکز بازیکنان از بین می رود. امیدوارم در سال های آینده دیگر شاهد این نوع حاشیه ها نباشیم و بیشتر روی رفع نقاط ضعف تیم ها تمرکز کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=243520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.