افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

پرسپولیس می تواند میزبان خارج از کشور باشد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 342666
پرسپولیس می تواند میزبان خارج از کشور باشد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

در میان شایعاتی مبنی بر استقبال پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا، بین المللی سرخپوشان این خبر را تکذیب کرد. در حالی که بازسازی قسمت غربی ورزشگاه آزادی هنوز به پایان نرسیده، بازی های آسیایی پرسپولیس و استقلال فرا رسیده و این دو باشگاه منتظر مشخص شدن وضعیت محل برگزاری خود هستند. داود رفعتی شب گذشته […]

در میان شایعاتی مبنی بر استقبال پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا، بین المللی سرخپوشان این خبر را تکذیب کرد.

در حالی که بازسازی قسمت غربی ورزشگاه آزادی هنوز به پایان نرسیده، بازی های آسیایی پرسپولیس و استقلال فرا رسیده و این دو باشگاه منتظر مشخص شدن وضعیت محل برگزاری خود هستند.

داود رفعتی شب گذشته اعلام کرد که ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان بازی های خانگی پرسپولیس و استقلال است اما پرسپولیس فقط ورزشگاه آزادی را در قالب خود اعلام کرده است.

امیرعلی حسینی در این باره می گوید: ما فقط ورزشگاه آزادی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کردیم، زیرا هر ورزشگاه دیگری که برای بازی های آسیایی به کنفدراسیون ارائه می کردیم باید از آسیا مجوز می گرفت.

وی افزود: به همین دلیل چون مطمئن نبودیم مرحله جایگزین تاییدیه لازم را دارد مرحله دوم را معرفی نکردیم. اگر ورزشگاه آزادی تا قبل از 18 مهرماه آماده میزبانی بازی مقابل پاختاکور نباشد، ممکن است با تصمیم کنفدراسیون بازی ما در کشور ثالث برگزار شود.

بازی در کشور ثالث بدترین خبر برای پرسپولیس خواهد بود زیرا علاوه بر افزایش هزینه میزبانی، شانس موفقیت این تیم را نیز به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

مسئولان ورزشگاه آزادی هنوز هیچ تاریخی برای واگذاری این ورزشگاه اعلام نکرده اند. جالب اینجاست که بازسازی قسمت شرقی هنوز شروع نشده است!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)