افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

پرسپولیس مقابل الدحیل محتاط بود/ گل محمدی و درویش باید صادق باشند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 145601
پرسپولیس مقابل الدحیل محتاط بود/ گل محمدی و درویش باید صادق باشند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و الدحیل در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023، سه شنبه شب 23 آذرماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند. الدحیل مدت، اصطلاح سرخپوشان از حضور در جمع تیم های راه یافته به مرحله حذفی خودداری کنید. محمود شافعی پیشکسوت […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و الدحیل در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023، سه شنبه شب 23 آذرماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند. الدحیل مدت، اصطلاح سرخپوشان از حضور در جمع تیم های راه یافته به مرحله حذفی خودداری کنید.

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس درباره این دیدار گفت: اگر نتیجه بازی را کنار بگذاریم شاهد یک دیدار بسیار زیبا بودیم که هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند اما موقعیت های زیادی از جمله ضربات پنالتی را از دست دادند. گلسیانیاین باعث شد پرسپولیس در حضور هواداران دست خالی زمین را ترک کند.

هوادار حق داره ناراحت باشه

در خصوص شعارهای هواداران در پایان بازی مقابل کارکنان فنیبازیکنان و مربیان پرسپولیس گفتند: هواداران حق دارند ناراحت باشند، پرسپولیس در این بازی فاقد تاکتیک هجومی بود و یحیی گل محمدی از ابتدا تیم را در حالت دفاعی تعطیل کرد. بازیکنان با احتیاط بازی را دنبال کردند و فکر نمی کنم این تیم برنامه ای برای گلزنی داشته باشد.

اسماعیلی فر یک بازی وحشتناک انجام می دهد

یک کارشناس فوتبال درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در این دیدار گفت: بارها گفته ام که بعد از مصدومیت مرتضی پورعلیگنجی، مدافعان پرسپولیس نتوانسته اند هماهنگ شوند و خیلی ضعیف بازی می کنند. در بازی با الدحیل این مشکل هم پیش آمد و نتوانستند به مهاجمان حمله کنند. الدحیل و پرسپولیس دو گل بسیار بد دریافت کرد. واقعاً نمی دانیم چرا دانیال اسماعیلی فر اینقدر ضعیف بازی می کند. بازی او فوق العاده وحشتناک است و به راحتی از بازیکنان حریف دریبل می زند.

شفیع افزود: دفاع راست وظایفی دارد که باید انجام دهد اما اسماعیلی فر خیلی راحت آنها را انجام می دهد و بسیار بی تفاوت است. او باید در سبک بازی خود تجدید نظر کند زیرا با این شرایط نمی تواند مدت زیادی در تیم پرسپولیس دوام بیاورد.

پرسپولیس مقابل الدحیل محتاط بود/گل محمدی و درویش باید صادق باشد

کار ریگی و سرلاک فقط پاس های عقب است

بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در خط هافبک گفت: میلاد سرلک و مسعود ریگی در خط هافبک حضور دارند، هر دو یک سبک بازی دارند و نمی توانند در طول بازی توپ را به نفع پرسپولیس حرکت دهند. . آنها فقط بین خود پاس های کوتاه می دهند و همیشه به عقب بازی می کنند. اینجوری بازی کردن اصلا به درد پرسپولیس نمیخوره مخصوصا در دیدارهای مهم و حساسی که تیم نیاز به برد داره.

درویش و گل محمدی باید با هواداران صادق باشند

پیشکسوت پرسپولیس درباره اختلافات یحیی گل محمدی و رضا درویش (سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) تصریح کرد: گل محمدی و درویش باید با هم صادق باشند و خودخواه نباشند. تجاوز جنسی اگر بتوانند با هم کار کنند، هر کدام می توانند کارهای مربوط به خود را با آرامش انجام دهند و اگر نتوانستند، خیلی راحت می توانند بگویند که من با فلانی کار نمی کنم. این رفتار توهین به شعور هواداران است.

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: سومین تجربه حضور پرسپولیس در آسیا را دارم و به عنوان یک پیشکسوت به این دو عزیز توصیه می کنم دست از رفتار خود بردارند و برای موفقیت پرسپولیس تمام تلاش خود را انجام دهند. به نظر من درویش باید با هواداران صادق باشد و امیدوارم شرایط پرسپولیس بهتر شود.

مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس باید با هواداران صادق باشد و اختلافات را کنار بگذارد تا این تیم به بهترین لحظات خود بازگردد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.