افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

پرسپولیس محکوم به برد است/ بازیکنان خارجی با تیم هماهنگ هستند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 223383
پرسپولیس محکوم به برد است/ بازیکنان خارجی با تیم هماهنگ هستند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت «عثمر ویه» در 3 بازی اخیر لیگ برتر و جام حذفی شرکت کرد که پرسپولیس 3 برد و 1 باخت داشت. نبی الله باقریها بازیکن باسابقه پرسپولیس و کارشناس فوتبال درباره عملکرد عثمر در دیدارهای اخیر اظهار کرد: شرایط پرسپولیس در سال های اخیر تقریباً به […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت «عثمر ویه» در 3 بازی اخیر لیگ برتر و جام حذفی شرکت کرد که پرسپولیس 3 برد و 1 باخت داشت.

نبی الله باقریها بازیکن باسابقه پرسپولیس و کارشناس فوتبال درباره عملکرد عثمر در دیدارهای اخیر اظهار کرد: شرایط پرسپولیس در سال های اخیر تقریباً به همین شکل بوده است و عثمر همان طور بازی می کند که در زمان یحیی گل محمدی با پرسپولیس بازی می کرد. و تاکنون موفق بوده است. در دوران گل محمدی بازیکنان پرسپولیس بیشتر در خط هافبک بازی می کردند و با حضور اسمار، سبک بازی این تیم متحول شده است.

وی در خصوص خریدهای جدید پرسپولیس گفت: بازیکنانی که به پرسپولیس پیوسته اند تجربه زیادی دارند و دو بازیکن خارجی (عبدالکریم حسن و آستون آرونوف) واقعاً خیلی بالاتر از سایر بازیکنان خارجی لیگ هستند و مطمئناً می توانند. در بازی های باقی مانده بازی کنید. کمک بیشتری به پرسپولیس کنید.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: با حضور حسن در سمت چپ خط دفاعی، علی نعمتی به جایگاه اولیه خود که دفاع وسط بود برمی گردد و این بازیکن کیفیت بیشتری از خود نشان می دهد. عملکرد خارجی های پرسپولیس در این دو بازی با ذوب نفت و گاز و آهن نشان می دهد که مدت کوتاهی در پرسپولیس حضور دارند اما با این تیم هماهنگ هستند.

مدافع سابق تیم نفت و گاز گچساران درباره عملکرد پرسپولیس مقابل این تیم در جام حذفی گفت: نفت در مجموع تیم بسیار خوبی است و پیروز قربین بار فنی بالایی دارد اما سطح این تیم نمی تواند باشد. مقایسه کنید بازیکنان پرسپولیس و نفت مقابل پرسپولیس قدرت خود را نشان دادند اما از ابتدا مشخص بود که پرسپولیس می تواند بازی را با پیروزی به پایان برساند. پرسپولیس هم نمایش خوبی داشت و بازی روانی به نمایش گذاشت، بازیکنان این تیم هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم در بازی بودند و حتی توانستند با نتایج بیشتری نفت و گاز را شکست دهند.

باقریها درباره دیدار پرسپولیس و خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار کرد: باشگاه فوتبال با حضور احمد النعمه نتایج خوبی کسب کرده است اما لیگ ایران رو به فرسودگی است و نمی توان گفت پرسپولیس نتیجه خوبی گرفته است. یک کار آسان پرسپولیسی ها محکوم به پیروزی در بازی های باقیمانده خود هستند تا فاصله خود را با نفر اول جدول کم کنند و بتوانند مانند فصل گذشته دوباره به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند. اسمار هم نیاز به حمایت دارد و منتظر پیروزی های پرسپولیس هستم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.