افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

پرسپولیس – ریخته گری آهن احتمالا در اراک – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 314865
پرسپولیس – ریخته گری آهن احتمالا در اراک – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

احتمال برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک وجود دارد. اگرچه پیش از این اعلام شده بود دیدار افتتاحیه لیگ برتر بین تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در هفته اول در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود، اما این ورزشگاه همچنان مشکلات زیادی دارد […]

احتمال برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک وجود دارد.

اگرچه پیش از این اعلام شده بود دیدار افتتاحیه لیگ برتر بین تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در هفته اول در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود، اما این ورزشگاه همچنان مشکلات زیادی دارد و نمی تواند میزبان این رقابت ها باشد.

با وجود تلاش های فراوان برای ورود ورزشگاه تختی به لیگ برتر و میزبانی بازی های خانگی پرسپولیس و استقلال در این ورزشگاه، بعید به نظر می رسد تا 10 روز آینده شرایط استفاده از تختی فراهم شود و به همین دلیل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به فکر یک استادیوم جایگزین است.

از سوی دیگر امروز به دلیل اینکه ورزشگاه تختی به لیگ برتر نرسید، گفته شد احتمال پذیرایی از شمال آفریقا از پایتخت در ورزشگاه شهدای شهرقدس وجود دارد. در عین حال شورای تامین جنوب غرب استان تهران باید برای برگزاری مسابقات در شهرقدس نظر خود را اعلام کند و ظاهرا مسئولان یگان ویژه هنوز آمادگی برگزاری این مسابقه در جنوب غرب تهران را ندارند.

دو گزینه قزوین و اراک برای میزبانی مجارستانی ها مطرح شده است و با توجه به اینکه شمس آذر در هفته اول میزبانی خواهد کرد، در چنین شرایطی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گزینه اصلی پرسپولیس برای میزبانی از ذوب آهن است. هفته اول لیگ برتر با توجه به اینکه آلومینیوم در هفته اول لیگ برتر میهمان است، پرسپولیس می تواند در اراک پذیرای رقیب خود باشد.

حالا در روزهای آینده باشگاه پرسپولیس ورزشگاه میزبان خود برای لیگ بیست و چهارم را اعلام خواهد کرد. آنها باید 4 مرداد میزبان ذوب آهن باشند و این در حالی است که امکان میزبانی استاندارد در تهران را ندارند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)