افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

پرسپولیس در نیمه اول السد را شکست داد/ فرجی مصدوم شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 404944
پرسپولیس در نیمه اول السد را شکست داد/ فرجی مصدوم شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه 9 مهرماه از ساعت 19:30 در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به دور سوم لیگ برتر آسیا دعوت می شود. طعمه قطر در این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. طعمه مدت. ترکیب پرسپولیس. خوانکارلوس گاریدو این در حالی است که […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه 9 مهرماه از ساعت 19:30 در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به دور سوم لیگ برتر آسیا دعوت می شود. طعمه قطر در این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. طعمه مدت.

ترکیب پرسپولیس.

خوانکارلوس گاریدو این در حالی است که ترکیب پرسپولیس برای تقابل با شاگردان. سانچز منتخب محمدحسین کنعانی زادگان، آستین آرونوف و کار کنید روحیه او به دلیل مصدومیت آن را ندارد. غیبت این سه بازیکن و مجازات انضباطی برای سعید صادقی باعث شد که در ابتدای بازی ترکیب زیر به شرح زیر باشد: طعمه به میدان بروید:

گندوز، مرتضی پورعلیگنجی، گرجستان گلسیانیفرشاد فرجی، میلاد محمدی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، لوکاس جویدنعلی علیپور، امید اعلیحضرت و وحید امیری.

ترکیب طعمه

تیم فوتبال طعمه وی با افراد زیر وارد این عرصه شد:

مشعل برش دادنمحمد دوربینطارق سلمان، پابلو سیلوا، بوالم هلو، مسیح پرز، ویلیام برج ها، رافا موژیکاعاشقانه سایساکرم عفیف و اندرو ویلا

نیمه اول

دانش آموزان گاریدو آنها با وجود اینکه در خانه تیم قطری به میدان رفتند، شروعی تهاجمی داشتند و سعی کردند کنترل بازی را در دست بگیرند و در دقیقه 4 جویدن با یک توپ دریافت کنید از مدافع طعمه، اعلیحضرت او توپ را در پشت محوطه جریمه قرار داد اما ضربه ضعیف این بازیکن به دروازه برخورد کرد. ممنوعیت حریف به راحتی مسدود شد.

در دقیقه 10 مسعود ریگی با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه، گل طعمه او تهدید کرد اما این ضربه با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما به مرور زمان و بعد از 15 دقیقه از بازی تیم طعمه بازی را در دست گرفت و در دقیقه 18 الکسی گاندوز با واکنشی دیدنی ضربه مهاجم رقیب را در زمین مهار کرد و مانع از فرو ریختن دروازه شد. سرخپوشان تبدیل شود.

اوه واقعا تپه ها وضعیت این دیدار در دقیقه 37 برای پرسپولیس مشخص شد. اشتباه مدافع قطری باعث شد که توپ به پشت محوطه و تک به تک برود جویدن رسیدن اما به در ممنوعیت طعمه ضربه بزنید جویدن مهار کرد و توپ به ریگی برگشت و ضربه او قبل از ورود توپ به دروازه توسط مدافع حریف با سر مهار شد.

در دقیقه 43 فرشاد فرجی بر اثر برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و جای خود را به سهیل صحرایی داد.

در دقیقه 45 + 1 تیم طعمه او یک کرنر زد و توپ داخل محوطه بود. متیو اوریبه او رسید و اولین گل تیمش را به ثمر رساند و پس از بررسی در اتاق کمک داور این گل نیز به ثبت رسید. تایید نیمه اول با شکست یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.